قرارداد اکران دو فیلم «آن سوی ابرها» و «بدون تاریخ بدون امضا» ثبت شد

29 January 2018 - 17:33

در حالی که پیش‌تر از اخبار ضد و نقیضی در مورد اکران فیلم «آن سوی ابرها» مجید مجیدی در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شده بود، امروز سخنگوی شورای صنفی نمایش به‌طور رسمی از ثبت قرارداد دو فیلم «آن سوی ابرها» و «بدون تاریخ بدون امضا» خبر داد و اعلام کرد که این دو فیلم از ۲۵ بهمن ماه در سینماهای کشور به نمایش درخواهند آمد و اگر کف فروش آن‌ها حفظ شوند ادامه اکران آن به نوروز ۹۷ هم خواهد رسید. حال باید دید با این تفاسیر فروش فیلم مجید مجیدی اصلا قابلیت این را دارد که نمایش آن به اکران نوروز برسد؟

غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه نهم بهمن‌ماه شورای صنفی نمایش به ایسنا گفت:

«فیلم  «آن سوی ابرها» به کارگردنی مجید مجیدی از ۲۵ بهمن‌ماه در سرگروه سینمایی کوروش اکران می‌شود و فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند هم از همین تاریخ به سرگروهی سینما قدس نمایش داده خواهد شد.»

او درباره اکران دیگر فیلم‌های روی پرده در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر بیان کرد:

«اکران فیلم‌ها، در روزهای باقی مانده تا جشنواره و نیز در زمان برگزاری جشنواره در سینماهایی که فیلم‌های این رویداد در آن‌ها نمایش داده نمی‌شود همچنان ادامه خواهد داشت.»

او درباره این‌که آیا قرار است فیلم مجید مجیدی در اکران نوروزی گنجانده شود، گفت:

«قراردادی که در حال حاضر ثبت شده است براساس تعداد هفته‌های نمایش و کف فروش فیلم خواهد بود. هر چقدر بفروشد طبق آیین‌نامه ادامه خواهد داشت. این فیلم در اسفند اکران می‌شود و ادامه فروش هر فیلم منوط به تعداد هفته و کف فروش است.»

فیلم «آن سوی ابرها» مجید مجیدی فیلمی خارجی زبان است که در آن بازیگران هندی جلوی دوربین رفته‌اند. این فیلم به نظر می‌رسد حتی اگر با زیر نویس فارسی و یا دوبله هم به نمایش درآید نمی تواند به فروش چشمگیری در سینماهای ایران برسد.

اما از سوی دیگر فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» وحید جلیلوند با بهره‌گیری از بازی بازیگران شناخته شده و موفقیت آن در جشنواره فجر سال گذشته و جشنواره ونیز احتمالا به فروش بالاتری نسبت به فیلم مجیدی دست خواهد یافت و امکان اکران آن در نوروز ۹۷ بیشتر از «آن سوی ابرها» خواهد بود.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.