یک پوستر جدید برای Black Panther منتشر شده است

30 January 2018 - 16:12

یک پوستر جدید از Dolby Cinema برای فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» به همراه یک کامیک از آن رونمایی شده است. تنها در  چند هفته‌ی دیگر، استودیو مارول، سال کاری ۲۰۱۸ را با اکران فیلم بسیار مورد انتظار «پلنگ سیاه» آغاز می‌کند. در شرایط فعلی، پیش فروش این فیلم به پایان رسیده است و با توجه به تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی از آن، این فیلم تمام عناصر یک فیلم علمی تخیلی را داراست. برای مشاهده‌ی جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

همراه با اعلام وضعیت لحظه‌ای برای فیلم «پلنگ سیاه» و همینطور بازاریابی‌های گسترده برای این فیلم و همچنین قرعه کشی‌های بزرگ مارول، پیش بینی می‌شود که این فیلم در باکس آفیس بسیار قوی ظاهر شود. برخی از پیش بینی‌ها اعلام می‌دارد که «پلنگ سیاه»، حتی از Deadpoll 2 «استخر مرگ ۲» نیز پیشی می‌گیرد و یک رکورد جدید در اولین هفته‌ی اکران در باکس آفیس از خود به جای می‌گذارد. اگر هم این فیلم تا آن‌جا پیش نرود، کاملا از پیش فروش بلیط‌ها و بازار شگفت‌انگیر آنلاین فروش آن، مشخص است که پلنگ سیاه یکی از بزرگترین شخصیت‌های مارول است و فیلم انفرادی آن نیز از پر فروش‌ترین فیلم‌ها خواهد بود.

Dolby Cinema برای جشن قریب‌الوقوع بودن اکران Black Panther جشنی بر پا کرده است و پوستر منحصر به فردی برای این فیلم ارائه داده است. این شرکت همراه با این پوستر هنری از آب رنگ، به هوادارانی که به دیدن این فیلم در سینماهای دالبی یا AMC می‌روند، در بازه‌ی ۱۵ تا ۱۸ فوریه، یک کامیک از «پلنگ سیاه» که اثری از تا-نهسیس کوتس (Ta-Nehisis Coates) و برایان استلفریز (Brian Stelfreeze) است هدیه می‌دهد. در زیر پوستر منتشر شده را مشاهده می‌فرمایید:

کسانی که بلیط‌ بلاک باسترها را از پیش می‌خرند، معمولا این پوسترها و هدایا را دریافت می‌کنند. هنگامی که فیلم‌های کامیک بوکی می‌آیند، این محصولات دیجیتالی، عموما مربوط به کامیک‌‌های فیلم هستند. در حالی که پلنگ سیاه تاریخچه‌ی طولانی‌ای در کامیک‌ها دارد و برای بسیاری از هواداران به خوبی شناخته شده است، مشخص است که فیلم انفرادی او نیز بر این محبوبیت بین هواداران می‌افزاید. فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: نبرد داخلی» نیز به این امر کمک کرد اما معیارها نشان می‌‌دهد که «پلنگ سیاه» مخاطبان جدیدی را خارج از دنیای طرفداران کامیک بوک‌ها جذب خواهد کرد. درست مانند کاری که Wonder Woman «زن شگفت انگیز» سال گذشته انجام داد.

ممکن است پس از اکران «پلنگ سیاه» در سینماها، اتفاقات بزرگتری نیز برای تی چالا (T’Challa) بر روی پرده‌ی سینما رخ دهد. با سینما گیمفا در ارتباط باشید تا از هر گونه اخبار این فیلم مطلع شود. لازم به ذکر است که «پلنگ سیاه» در ۱۶ فوریه مصادف با ۲۷ ام بهمن ماه اکران می‌شود.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.