توقف ساخت فیلم The Rhythm Section

30 January 2018 - 18:30

ساخت فیلم The Rhythm Section «بخش ریتم» با بازی بلیک لایولی (Blake Lively) بعد از مصدومیت لایولی هنگام فیلمبرداری برای مدت نامعلومی متوقف شده است. لایولی برای بار اول با بازی در فیلم درام نوجوانی The Sisterhood of the Traveling Pants «انجمن خواهری شلوارهای مسافرتی» مورد توجه قرار گرفت که باعث ساخت دنباله‌ی فیلم نیز شد. اما مشهوریت اصلی او به خاطر نقش او در سریال پرطرفدار Gossip Girl «دختر سخن‌چین» ساخته‌ی CW بود که در آن نقش سرنا ون در وودسن را از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ بازی می‌کرد. با خودداری از گیر کردن در یک ژانر، لایولی در سال ۲۰۱۰ در فیلم هیجان انگیز و جنایی The Town «شهر» با کارگردانی بن افلک (Ben Affleck) حضور پیدا کرد و سال بعد نیز در نقش کارول فریس در مقابل همسر آینده‌اش، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در فیلم ابرقهرمانی دی‌سی، Green Lantern «فانوس سبز»، حضور داشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بعد از بازی در فیلم رمانتیک فانتزی The Age of Adeline «عصر ادلین» در ۲۰۱۵ و فیلم هیجان انگیز The Shallows «آب‌های کم عمق» در سال ۲۰۱۶، لایولی با قبول نقش مقابل جود لاو (Jude Law) در The Rhythm Section «بخش ریتم» مستقیما وارد ژانر اکشن شد. این فیلم بر اساس رمان جاسوسی نوشته مارک بورنل (Mark Burnell)، در مورد تصمیم یک قاتل برای انتقام گرفتن پس از مرگ خانواده‌اش در یک سقوط‌ هواپیمای مرموز است. این فرنچایز احتمالی توسط نام‌های بزرگی پشتیبانی می‌شود، از جمله تهیه کنندگان سری James Bond «جیمز باند»، EON Productions و IM Global، و کارگردان فیلم رید موارنو (Reed Morano) که اخیرا با کارگردانی سه قسمت اول The Handmaid’s Tale «داستان ندیمه» موفق عمل کرده است.

لایولی ماه دسامبر در حال ساخت The Rhythm Section «بخش ریتم» بود که دستش سر صحنه‌ی فیلمبرداری صدمه دید و حال به نظر می‌رسد که این مصدومیت دلیل توقف روند ساخت فیلم برای مدت نامعلوم است. یک منبع نزدیک به سانحه به The Warp گفته است که Paramount Pictures ساخت The Rhythm Section «بخش ریتم» را متوفق کرده است که می‌تواند به این معنی باشد که مصدومیت لایولی شدیدتر از گزارش‌های اولیه است. منبع خبری گفته است که تولید فیلم برای چند ماه تعطیل خواهد بود و به کارکنان فیلم گفته شده است که در جای دیگری به دنبال کار باشند.

با این که این توقف مانع بزرگی در راه ساخت The Rhythm Section «بخش ریتم» است و کارکنان فیلم نیز تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. با نگه داشتن پروسه‌ تولید، Paramount کار درستی انجام داده است. بعد از دو حادثه‌ی مشهور که منجر به فوت بدلکاران در صحنه‌ی فیلمبرداری The Walking Dead «مرده‌های متحرک» و Deadpool 2 «ددپول ۲» شد، هالیوود بی‌شک به مشکلات امنیتی بیشتر اهمیت می‌دهد و واضحا سازندگان The Rhythm Section «بخش ریتم» می‌خواهند لایولی قبل از بازگشت کاملا بهبود یابد.

مهمتر از این‌ها، از آنجایی که برنامه‌هایی برای تبدیل The Rhythm Section «بخش ریتم» به یک فرنچایز وجود دارد، آخرین چیزی که فیلم نیاز دارد این است که در تولید آن عجله کنند و فیلمی ناقص منتشر کنند. پروژه‌های سینمایی قبلا برای مدت نامعلوم متوقف شده‌اند، از جمله آسیب دیدن پای هریسون فورد (Harrison Ford) در صحنه‌ی فیلمبرداری Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد». اخیرا تولید Maze Runner: The Death Cure «دونده مارپیچ: علاج مرگ» پس از مصدومیت دیلان او برایان (Dylan O’Brien) به مدت یک سال متوقف شد. همه‌ی این‌ها به این معنی است که The Rhythm Section «بخش ریتم» برای مدت طولانی بیکار نخواهد ماند. به گفته The Warp فیلم همچنان تاریخ انتشارش ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۱۹ است.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.