ایفای نقش ارنی هادسون در برنامه تلوزیونی Bad Boys

30 January 2018 - 18:00

اخیرا اعلام شد که شبکه‌ی NBC قصد دارد تا برنامه‌ی تلوزیونی را بسازد که داستان سری فیلم‌های Bad Boys «پسران بد» را دنبال کند، ولی هنوز هیچ نامی برای این عنوان اعلام نشده است؛ در طی این هفته ما شاهد آن هستیم که این پروژه در حال توسعه است و اولین اخبار از این برنامه تلوزیونی به دست ما رسیده است. این اخبار مبنی بر آن است که بازیگر فیلم اصلی Ghostbusters «شکارچیان روح»، یعنی ارنی هادسون (Ernie Hudson) قرار است تا در این برنامه تلوزیونی نیز ایفای نقش کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هادسون اخیرا نیز در یکی از قسمت‌های سریال مهم Lethal Weapon «اسلحه مرگبار» که به‌گونه‌ای بازسازی نسخه‌ی ۱۹۸۷ فیلمی با همین نام است، حضور یافته است و همیشه یک شغل پایدار در سریال‌های تلوزیونی مختلف داشته است، مانند سریال‌های Graves «قبرها»، APB «ای‌پی‌بی»، Modern Family «خانواده مدرن» و سریال Blue Bloods «نجیب‌زاده» که در آینده‌ای نزدیک قرار است تا منتشر شود. او درحال حاضر در سریال کمدی Grace and Frankie «گریس و فرانکی» مربوط به شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) نیز حضور دارد و نقش معشوقه‌ی شخصیت فرانکی، با بازی لی‌لی تاملین (Lily Tomlin) را ایفا می‌کند. به‌علاوه، هادسون همچنین شغل موفق خودش در عرصه‌ی صداگذاری مختلف در کارهای مورد علاقه‌ی فرهنگ پاپ را نیز ادامه می‌دهد و در سال ۲۰۱۶ نیز در پروژه‌ی بازسازی فیلم Ghostbusters حضور پیدا کرد.

پایگاه خبری ددلاین (Deadline) گزارش کرده است که هادسون در پروژه تلوزیونی Bad Boys قرار است تا نقش جوزف برنت (Joseph Burnett) را ایفا کند؛ جوزف برنت پدر همکار گابریل (Gabriel)، یعنی سیدنی برنت (Sydney ‘Syd’ Burnet) است. گرچه نقش جوزف برنت که هادسون قرار است تا آن‌را ایفا کند، برای طرفداران این فرانچایز به کلی ناشناخته، ولی آن‌ها حتما سیدنی برنت را از فیلم Bad Boys II «پسران بد ۲» به‌خاطر دارند. برای اینکه بیشتر شما را راهنمایی کنیم تا شخصیت سیدنی برنت را به‌خاطر بیاورید، باید بگوییم که در فیلم Bad Boys II که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و دنباله‌ی قسمت قبلی خودش است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد، سیدنی برنت یک مامور مخفی DEA بود. همچنین سیدنی خواهر مارکوس برنت (Marcus Burnett) با بازی مارتین لورنس (Martin Lawrence) بود و یک رابطه‌ی عاطفی با کارآگاه مایک لوری (Mike Lowrey) با بازی ویل اسمیت (Will Smith) نیز داشت.

این سریال که شبکه‌ی NBC برای به‌دست آوردن آن مجبور به جدل‌های زیادی با تعدادی از شبکه‌های دیگر شد، قرار است تا یک داستان جانبی از اتفاقات فیلم Bad Boys II را برای ما روایت کند. در ادامه‌ی اتفاقات فیلم Bad Boys II، شخصیت‌های این فیلم توانستند با موفقیت یکی از گروه‌های بزرگ مواد مخدر میامی (Miami) را نابود کنند، و بعد از این اتفاقات سیدنی برنت به شهر لس آنجلس برگشت و در آنجا یک کارآگاه مربوط به سازمان پلیس لس آنجلس شد. وقتی او از زندگی قبلی خود و همچنین لوری دور شد، سعی کرد تا زندگی جدیدی را در سواحل غربی برای خودش بسازد. او اکنون با نانسی مک‌کنا (Nancy McKenna) همکاری می‌کند که یک مادر شاغل است و نمی‌تواند به سیدنی کمک کند، ولی با حسادت‌های خاص خودش، به‌دنبال آزادی سیدنی است. این تکنیک کلاسیک قرار دادن دو شخصیت مخالف با هم از نظر اخلاقی، در کنار یکدیگر برای همکاری، در این برنامه یک فضای آشناتری نسبت به فیلم اصلی را برای ما فراهم می‌آورد. نویسندگی این برنامه تلوزیونی نیز برعهده برخی از نویسنده‌ها و تولیدکنندگان سریال Blacklist «لیست سیاه»، یعنی براندون مارگولیس (Brandon Margolis) و براندون سونیر (Brandon Sonnier) است.

همچنین جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) نیز از پروژه‌ی سینمایی موفق فیلم‌های Bad Boys، برای تولید این سریال حضور دارد که به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در این پروژه همکاری می‌کند؛ او همچنین اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد تا بخش سوم و چهارم این فرانچایز را نیز بسازد. بروکهایمر اخیرا نیز یک برنامه تلوزیونی اکشن و درام با نام Training Day «روز تمرین» ساخت که موفقیت‌های کمتری از آنچه انتظار می‌رفت، بدست آورد.

با وجود اینکه پروژه‌ی فیلم‌های آ‌ینده‌ی این فرانچایز هنوز در دست توسعه است، تولید برنامه‌ی تلوزیونی مخصوص به شخصیت اصلی زن این فیلم‌ها به‌گونه‌ای قول ساخت فیلم‌ها را به طرفداران این فرانچایز می‌دهد. بازگشت سیدنی برنت موجب می‌شود تا پروژه‌ی ساخت قسمت‌های بعدی سری فیلم‌های Bad Boys نیز اعتباراتی را کسب کند، و همچنین تمرکز بر روی شخصیت سیدنی یک مسیر جدید و جالب برای پیش‌برد قسمت‌های بعدی این سری فیلم‌ها را برای کارگردان باز می‌کند.

به هر حال باید منتظر بمانیم تا اخبار دیگر مربوط به بازیگران این برنامه تلوزیونی و یا حتی بازگشت شخصیت‌های فیلم به این مجموعه، منتشر شود؛ ولی ما سعی می‌کنیم تا شما را از اخبار بعدی حول این پروژه باخبر سازیم، پس همچنان با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.