تریلرهای منتشر شده از فصل پنجم Arrow را از اینجا مشاهده کنید

25 August 2016 - 20:00

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

اگر اخبار تلویزیون را در سینماگیمفا دنبال کرده باشید، می‌دانید که تریلر جدیدی از فصل سوم سریال فلش منتشر شده است. شبکه CW کار تبلیغاتی خود را بر سر فصل جدید سریال‌های ابرقهرمانانه‌اش ادامه می دهد و در جدیدترین پست‌های قطار هایپ، تریلر جدیدی از قسمت اول فصل پنجم سریال Arrow «پیکان» منتشر شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

همان‌طور که در تریلر می‌توانید ببینید، کماندار سبز پوش استارسیتی فعلاً در نقش شهردار بسیار مشغول است و به مراسم بزرگداشت لارل لنس (Laurel Lance) می‌پردازد. مانند تمامی گردهمایی‌های شهر استارسیتی، این مراسم هم با خشونت و جنجال به پایان می‌رسد و آلیور کویین توسط گروه تبهکاران متحد شهر دزدیده می‌شود. گویا در این فصل قرار است افراد شرور با یک دیگر متحد شوند تا گرین ارو و همکارانش را به کمک یک دیگر شکست دهند.

در قسمت‌های پایانی فصل چهارم لارل لنس با بازی کیتی کسیدی (Katie Cassidy) که از عوامل پایدار سریال Arrow بود توسط دیمین دارک کشته شد و به جرئت می‌توان گفت که تنها عنصر تکان دهنده تمام فصل بود! صحنه‌های اکشن آبکی و داستان‌ها و شخصیت‌پردازی ناقص و پولیش نشده همه و همه ضعف بسیار بزرگی را در درون دنیای اروورس (شامل سریال‌های فلش، ارو، افسانه‌های فردا و سوپرگرل) به نمایش گذاشتند. البته اگر بخواهیم به حرف‌های خود این شبکه اعتباری دهیم، تغییرات بزرگی در تمامی این سریال‌ها به وجود آمده و طرفداران می‌توانند منتظر خط‌های داستانی عمیق‌تر و در کل ساختاری با کیفیت‌تر باشند.

در اخبار دیگر فهمیدیم که یک کراس آور بسیار بزرگ بین این ۴ سریال با شخصیت‌های آن همراه است و هنوز نمی‌دانیم شخصیت منفی عظیمی که این ابرقهرمانان باید در کنار یک دیگر با آن بجنگند چه کسی است. شخصیت توبایس چرچ (با نقش‌آفرینی بازیگر سریال «مردگان متحرک» چد کولمن) قرار است یکی از شخصیت‌های منفی اصلی فصل پنجم سریال Arrow باشد و چندی قبل هم گزارشی مبنی بر حضور کرکتر Human Target برای نجات جان آلیور کویین منتشر شد. تریلر کامیک کان Arrow را هم می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD 720p | دانلود با کیفیت ۳۶۰p

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.