ساخت انیمیشن Super Mario Bros. Movie در حال توسعه است

1 February 2018 - 11:45

استودیو Illumination Entertainment و شرکت Nintendo قرار است انیمیشنی سینمایی از فرانچایز محبوب Super Mario Bros (که به قارچ‌خور در بین ما ایرانیان محبوب است) بسازند. همکاری بین این دو شرکت توسط تاتسومی کیمیشیما (Tatsumi Kimishima) رییس فعلی شرکت نینتندو اعلام شد. انیمیشن Super Mario Bros. movie توسط کریس ملنداندری (مدیر عامل استودیو Illumination) و شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) تهیه‌ خواهد شد. در پایان خبر می‌توانید توییتی که شرکت نینتندو به اشتراک گذاشته است را مشاهده کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فضای این انیمیشن مربوط به دنیای Super Mario Bros است. دو شرکت Universal Pictures و Nintendo از لحاظ مالی به ساخت این انیمیشن کمک خواهند کرد. همچنین عرضه و پخش این انیمیشن در سرتا‌سر دنیا با مسئولیت  Universal Pictures خواهد بود.

در سال ۱۹۹۳ فیلمی لایو-اکشن از فرانچایز Super Mario Bros با کارگردانی آنابل جنکل (Annabel Jankel) و راکی مورتون (Rocky Morton) عرضه شد. فیلم‌نامه را پارکر بنت (Parker Bennett)، تری رونته (Terry Runté) و اد سولومون (Ed Solomon) نوشتند و در این فیلم باب هاسکینز (Bob Hoskins)، جان لگویزامو (John Leguizamo)، دنیز هوپر (Dennis Hopper)، سامانتا متیس (Samantha Mathis)، فیشر استیونز (Fisher Stevens)، فیونا شاو (Fiona Shaw) و ریچارد ادسون (Richard Edson) ایفای نقش کردند. این فیلم به شدت با انتقاد منتقدین روبه‌رو شد اما با این حال توانست نامزد جایزه Saturn Awards برای طراحی بهترین لباس شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.