فصل هشتم سریال Suits ساخته خواهد شد

1 February 2018 - 18:18

شبکه‌های ان‌بی‌سی (NBC) و یواس‌ای (USA) اعلام کردند که سریال Suits «سوتس» با فصل هشتم ادامه خواهد داشت. این خبر درست چند هفته قبل از پخش نیمه‌ی دوم فصل هفتم منتشر شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سریال Suits هنوز در وقفه‌ی میان‌فصل خود به سر می‌برد و طرفدارانِ این درامِ دادگاهی به شدت منتظر بازگشت سریال پس از پایان شوکه‌کننده‌ی آن در قسمت نهایی میان‌فصل‌اش هستند. سریال در حالی به پایان رسید که دانا (Donna) بالاخره احساس خود را نسبت به رئیس دیرینه‌اش، هاروی (Harvey)، اذعان کرد. اما در حالی که روابط شخصی این دو پیچیده می‌شود-چیزی که آن‌ها مدت‌ها تلاش داشتند از آن بپرهیزند- خطراتی موسسه‌ی حقوقی آن‌ها را تهدید می‌کند که نیازمند رسیدگی به‌موقع است. به عنوان مثال جسیکا (Jessica) در آستانه‌ی از دست دادن پروانه‌ی وکالتش قرار دارد. خوشبختانه این سریال تا یک سال دیگر برای اقدامات قانونی بیش‌تر ادامه خواهد داشت.

البته بیانیه‌ی رسمی از جانب شبکه‌های ان‌بی‌سی و یواس‌ای مشتمل بر اخبار خوب و بد است. اگرچه پیش از این سفارش ساخت فصل هشتم سریال داده شده، اما این مجموعه بدون دو تن از ستارگان‌اش ادامه خواهد یافت: پاتریک جی. آدامز (Patrick J. Adams) و مگان مارکل (Meghan Markle). با وجود ماه‌ها گمانه‌زنی، این اولین باری است که جدایی این دو بازیگر از جانب افراد درگیر در سریال تأیید شده است. کریس مک‌کامبر (Chris McCumber)، رئیس شبکه‌ی ان‌بی‌سی مراتب قدردانی خود را نسبت به هر دوی این بازیگران ابراز کرده است:

در حالی که ما به شدت برای فصل هشتم هیجان‌زده هستیم، دل‌مان برای پاتریک و مگان تنگ خواهد شد و قدردانِ استعداد و تعهدی که آن‌ها فصل به فصل به سریال Suits آوردند، خواهیم بود.

آرون کُرش (Aaron Korsh)، خالق سریال نیز نظر خود را در این باره ابراز کرد:

می‌خواهم از پاتریک و مگان برای مشارکت خارق‌العاده‌شان در طی هفت سال سپاس‌گزاری کنم. آن‌ها نه‌تنها در قالب نقش‌های‌شان عالی بودند بلکه انسان‌های شریفی نیز بوده و هستند و همیشه عضوِ عزیز خانواده‌ی Suits خواهند بود و ما برای آن‌ها در روزهای پیش روی‌شان آرزوی موفقیت داریم. اکنون که صحبت از روزهای پیش رو شد بسیار هیجان‌زده هستم تا به تمام عوامل و بازیگران سریال خوشامد بگویم. از جمله گابریل، سارا، ریک و دالی که برای ساخت ادامه‌ی سریال و همراهی طرفداران بازخواهند گشت. فصل هشتم همه چیز خواهد داشت از تغییر هم‌پیمانان و بازی‌های قدرتِ درون‌سازمانی گرفته تا رازها، خیانت‌ها و روابط آتشین.

این مسئله که سریال چگونه از چنین تغییری عبور خواهد کرد، کنجکاوی‌برانگیز است، خصوصا درست یک فصل پس از آن‌که بدون جینا تورس (Gina Torress) در نقش جسیکا سپری شد. او به دلیل مشقات رفت‌وآمدهای پیاپی به تورنتو (که Suits در آن فیلمبرداری می‌شود) از بازیِ ثابت در آن کناره‌گیری کرد. احتمالا آدامز به دلیل جداییِ مارکل از پروژه متعاقب ازدواج‌اش با شاهزاده هری (Prince Harry) تصمیم به ترک سریال گرفته است چراکه این دو، زوجی جدایی‌ناپذیر در سریال بودند. این اقدام به از دست رفتن قدرتمندترین پیوند در سریال (یعنی پیوند میان مایک و هاروی) منتهی خواهد شد. رابطه‌ی پویای آن‌ها و سربه‌سرگذاشتن‌های‌شان رابطه‌ی هسته‌ای و موتور محرکه‌ی این درام دادگاهی بوده است. دیدن این‌که چگونه کُرش داستان را از این به بعد پیش خواهد راند، جالب خواهد بود. این اتفاق به نوعی مایه‌ی ناراحتی است چراکه سریال تلاش فراوانی کرد تا این کاراکترها به آن‌چه که اکنون هستند، تبدیل شوند.

اکنون که نیمی از شش بازیگر اصلی از سریال جدا شده‌اند، فقط روسای موسسه‌ی حقوقیِ اسپکترلیت (Specter Litt) باقی مانده‌اند، یعنی هاروی، لوئیس و دانا. اگرچه دالی هیل (Dule Hill) در نقش الکس ویلیامز به عنوان بازیگر ثابت به سریال اضافه شده اما هنوز مشخص نیست که شیمی او با بازیگران اصلی با آن‌هایی که از سریال جدا شده‌اند برابری می‌کند یا خیر. یکی از بزرگ‌ترین محاسن این سریال این است که هر یک از اعضای گروه بازیگران به خوبی با دیگر اعضا جفت‌وجور هستند. انتظار داریم که کُرش و تیم‌اش کسانی را اضافه کنند که بتوانند سریال را ارتقا دهند. هر چند که پر کردن جای خالی آدامز، مارکل و تورس بسیار سخت خواهد بود.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.