تام هنکس نقش فرد راجرز را در فیلم You Are My Friend بازی می‌کند

2 February 2018 - 11:43

تام هنکس (Tom Hanks) قرار است نقش آقای راجرز را در فیلم بیوگرافیکی جدید You Are My Friend بازی کند. درباره برنامه تلوزیونی راجرز باید بگوییم که شما یا خیلی جوان هستید که این برنامه را دیده باشید یا اگر سن‌تان قد دهد و دوران کودکی سراسر شادی نداشته باشید، فرد راجرز در برنامه تلوزیونی کودکان با نام Mister Rogers’ Neighborhood به یاد می‌آورید. این سریال از شبکه CBC در سال ۱۹۶۳ پخش می‌شد و سپس ۵ سال بعد در ایالت متحده روی آنتن رفت و تا زمان بازنشستگی راجرز در سال ۲۰۰۱ پخش می‌شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در دهه سوم حضور راجرز در این برنامه، وی جایگاه خود را بعنوان شخصیت محبوب کودکان محکم کرد و حامی آموزش دوران کودکی و رسانه ملی بود. این قهرمان حقیقی مردم، خود را مسئول موفقیت بلند مدت PBS می‌دانست. وقتی خدمات رسانه‌ای با مشکلات بودجه‌ای در سال ۱۹۶۹ مواجه شد، راجرز در کمیته سنا ایالت متحده حاضر شد و این کمیته را راضی کرد تا بودجه PBS را از ۹ میلیون به ۲۲ میلیون دلار افزایش دهد.

ژوئن امسال مستند جدیدی از راجرز در سینماهای خاصی اکران می‌گردد اما بنظر می‌رسد مخاطبین به زودی نگاه عمیق‌تری بر زندگی او خواهند داشت. سایت خبری ورایتی گزارش کرده که تام هنکس نقش راجرز را در فیلم جدید TeiStar Pictures بازی خواهد کرد. ماریل هلر (Marielle Heller) کارگردان این فیلم خواهد بود و این فیلم درباره دوستی واقعی راجرز با روزنامه‌نگار برنده اسکار، تام جانود (Tom Junod) است. میکا فیتزرمن-بلو (Micah Fitzerman-Blue) و نوا هارپستر (Noah Harpster) نویسندگان این پروژه خواهند بود که تولید آن از ماه سپتامبر کلید می‌خورد.

هلر که بخاطر کارگردانی فیلم موفق (The Diary of a Teenage Girl (۲۰۱۵ شناخته شده است، در سریال Transparent شبکه آمازون به همراه فیتزرمن-بلو و هارپستر نیز نقش داشته است. هلر برای ساخت پروژه داستان راجرز بسیار هیجان‌زده است و به ورایتی گفته:

خیلی خوشحالم که می‌خواهم فیلم You Are My Friend را بسازم. فیلم‌نامه این کار با پیام مهربانی و جستجوی روح انسانی من را به شدت تحت تاثیر قرار داد. بعنوان یک مادر، خیلی از آموزه‌های فرد راجرز الهام گرفتم و بعنوان یک انسان باید دین خود را به او ادا کنم. بیشتر از این نمی‌توانم برای ساخت این فیلم صبر کنم و خوشحالم که جزئی از یک گروه متفکر، باهوش هستم که می‌خواهند با هم این فیلم را بسازند و حس می‌کنم که این پادزهری برای فرهنگ از هم گسیخته ماست.

هنکس نیز یکی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود در چند دهه گذشته بوده است. او دو بار برای بازی در فیلم‌هایش برنده اسکار شده و سه بار نیز نامزد دریافت اسکار گردیده است. هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نگردیده اما کار تولید از سپتامبر آغاز شده و انتظار می‌رود که اواخر ۲۰۱۹ این فیلم آماده شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.