کارگردان Black Panther به ایفای نقش استورم از X-Men در دنباله‌ی این فیلم فکر می‌کند

4 February 2018 - 08:10

با توجه به این‌که شخصیت‌های «ایکس من» در حال تبدیل شدن به دارایی‌های شرکت مارول هستند، بسیاری از هواداران امیدوارند که ببیند استورم (Storm ) نقشی در دنباله‌ی فیلم «پلنگ سیاه» داشته باشد. این چیزی است که رایان کوگلر (Ryan Coogler) کارگردان «پلنگ سیاه» زمانی را برای فکر کردن به آن اختصاص داده است. برای آگاهی ازجزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از رایان کوگلر طی یک مصاحبه‌ی خبری در لس آنجلس پرسیده شد که آیا فکری در مورد آوردن اورورو (Ororo) برای ایجاد ارتباط با تی چالا (T’Challa) دارد یا خیر؟ کوگلر پاسخ داد:

کوگلر گفت: اگر راستش را بخواهید، من هنوز در این مورد اطلاعات کافی ندارم که بخواهم در موردش صحبت کنم. من اکنون بیشتر تلاش می‌کنم تا فیلم را به پایان برسانم. بنابراین، من فکر می‌کنم اگر این اتفاق بخواهد بیوفتد، من در این زمینه بهتر از کوین فیج (Kevin Feige) نمی‌توانم تصمیم گیری کنم.

اگر استورم بخواهد به دنباله‌ی «پلنگ سیاه» وارد شود، به طبع باید برای ورودش برنامه ریزی‌هایی صورت پذیرد که این اتفاق هنوز نیوفتاده است. اگر این طور که فروش بلیط‌ها نشان می‌دهد، هواداران اینقدر مشتاقانه «پلنگ سیاه» را دنبال کنند، دیزنی و استودیو مارول تمرکز خود را بر روی واکاندا (Wakanda) و «پلنگ سیاه» خواهند گذاشت که نشان می‌دهد در حال پیشروی از هر فیلم ابرقهرمانه‌ی دیگر قبل از خودش است.

لتیتا رایت (Letitia Wright) بازیگر نقش شیوری (Shuri) در فیلم «پلنگ سیاه» گفت:

اگر شما بتوانید در باکس آفیس این فیلم رکورد شکنی کنید، من می‌توانم به دنباله‌ی «پلنگ سیاه» بازگردم. اگر دنباله‌ای از فیلم در راه باشد، حداقل این اتفاق تا ۲۰۲۰ خواهد افتاد و این در حالی است که کار بسیار سریع دنبال شود.

«پلنگ سیاه» در ۱۶ فوریه امسال به روی پرده‌ی نقره‌ای می رود. هنوز بلیط‌ها در حال فروش هستند. فیلم‌های دیگر دنیای سینماتیک مارول از جمله: Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» در چهارم ماه مه همین امسال اکران می‌شود. Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور عسل» در ششم ژوئیه منتشر خواهد شد. Captain Marvel «کاپیتان مارول» اما در هشتم مارس سال آینده به اکران درمی‌آید و چهارمین فیلم «انتقام جویان» نیز در سال ۲۰۱۹ و در روز سوم مه به سینما می‌رود. دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» برای پنجم ژوئیه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه ریزی شده و بالاخره Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان ۳» در سال بعد یعنی ۲۰۲۰ به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.