تام کروز و رومن پولانسکی در فیلم نهم تارانتینو

6 February 2018 - 22:29

خبرنگار جاستین کرول، در توییت خود خبرهای جدیدی از نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) منتشر کرد. به نظر می‌رسد تام کروز (Tom Cruise) در حال مذاکره برای حضور در این فیلم در کنار لیوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) است. این نقش قبل‌تر به برد پیت (Brad Pitt) که در فیلم Inglourious Basterds از تارانتینو بازی کرده بود پیشنهاد شد اما او نپذیرفت. تام کروز تا به حال در فیلم‌های تارانتینو حضور نداشته و به همین دلیل دیدن این بازیگر با سابقه هالیوود در فیلم یکی از رویاپردازترین کارگردانان سینما بسیار هیجان‌انگیز است. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در همین توییت کرول خبر داد که کارگردان معروف رومن پولانسکی (Roman Polanski) در این فیلم نقش خواهد داشت. به نظر می‌رسد تارانتینو در یک «مسیر اکتشافی»‌ست و قصد دارد این شخصیت توسط یک بازیگر واقعی لهستانی بازی شود. فیلم به صورت زیر توصیف شده است:

در تابستان ۱۹۶۹ در لس‌آنجلس جریان دارد. فیلم بعدی تارانتینو درباره‌‌ی بازیگری است که در یک سریال بسیار محبوب تلویزیونی بازی کرده و حالا به دنبال راهی برای ورود به سینماست. دستیار او، که بدل او هم هست نیز به دنبال همین است. قتل شارون تیت (Sharon Tate) و چهار تن از دوستانش توسط فرقه‌ی چارلز منسون (Charles Manson) هم به عنوان پیش‌زمینه‌ای از داستان اصلی می‌باشد.

هم بازی دی‌کاپریو در فیلم گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street)، مارگت رابی (Margot Robbie) هم در حال مذاکره برای بازی نقش شارون تیت در فیلم است. نقشی هم به آل پاچینو (Al Pacino) پیشنهاد شده که توسط تارانتینو مختص او نوشته شده‌است.

این فیلم تارانتینو که هنوز عنوان آن مشخص نیست قرار از ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) دقیقا ۵۰ سال پس از قتل شارون تیت و دوستانش اکران خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.