شایعه: کمپانی برادران وارنر می‌دانست که Justice League شکست خواهد خورد

3 February 2018 - 23:00

یک گزارش جدید حاکی از این است که کمپانی برادران وارنر خیلی قبل‌تر از این که Justice League «لیگ عدالت» به سینماها بیاید از شکست آن مطلع بودند و با این حال آن را منتشر کردند. این استودیو با Batman V Superman: Dawn of Justice «طلوع عدالت: بتمن علیه سوپرمن» ساخته‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder) دنیای سینمایی دی سی خود را راه انداخت و با این که با Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» دیوید آیر (David Ayer) و Wonder Woman «واندر وومن» ساخته ی پتی جنکینز (Patty Jenkins) این دنیای اشتراکی را گسترش دادند اما هدف اصلی از اول کنار هم آوردن همه‌ی قهرمانان در یک فیلم بود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Justice league «لیگ عدالت» که بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن، هنری کویل (Henry Cavill) در نقش سوپرمن، گال گدوت  (Gal Gadot) در نقش واندر وومن، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش ، جیسون ماموا (Jason Momoa) در نقش آکووا من و ری فیشر (Ray Fisher) در نقش سایبورگ را در نقش اصلی کنار هم آورده بود از نظر منتقدان یک شکست تلقی شد و از نظر فروش نیز ناامید کننده عمل کرد. سران برداران وارنر چندین بار تلاش کردند تا دنیای دی سی خود را بسازند و تقریبا هر بار شکست خوردند و تنها زمانی که توانستند لیگ عدالت را به روی پرده‌ی سینما ببرند یک فاجعه رخ داد. Justice League «لیگ عدالت» درحال حاضر کم‌فروش‌ترین عنوان دی سی در بازار جهانی است. این موضوع چیزی است که طرفداران از آن می‌ترسیدند زیرا این اتفاق باعث می‌شد که برادران وارنر دنیای سینمایی دی سی را کنسل کند. اما در واقعیت آنها با تمام قدرت رو به جلو میروند زیرا از اول می‌دانستند که لیگ عدالت شکست خواهد خورد!

بنا به گزارشی از Revenge of the Fans سران برادران وارنر میدانست که فیلم با این اتفاقات -نسخه سندر، نسخه ویدون و … – شکست خواهد خورد و باز هم آن را منتشر کردند تا بر روی پروژه ی بعدی خود کار کنند (به همین دلیل فیلم مشکلاتی مانند افکت‌های کامپیوتری ناقص داشت). نکته ی جالب این است که آنها انتظار نداشتند که در این حد بد عمل کند. بخشی از این شکست به این خاطر است که آنها چیزی ساختند که طرفداران نه انتظارش را داشتند و نه خواهان آن بودند و بخشی از آن به این خاطربود که فیلم دنباله‌ای بر Batman V Superman: Dawn of Justice «طلوع عدالت: بتمن علیه سوپرمن» بود که تصویر بدی در ذهن مخاطبان جای گذاشته بود.

از آنجایی که استودیو می‌دانست چه اتفاقی خواهد افتاد به کار خود ادامه داد و به روالی که قبل از Justice League «لیگ عدالت» کار می‌کرد برگشت. آن‌ها می‌دانستند که این اتفاق خواهد افتاد برای همین به کار خود ادامه دادند و این که می‌خواهند فراتر از لیگ عدالت بروند برای همین طبق برنامه پیش می‌روند، برنامه‌ای که کمتر شامل فیلم‌های مرتبط می‌شود.

Aquaman «آکووا من»، Shazam! «شزم!» و Wonder Woman 2 «واندر وومن ۲» تنها فیلم‌های دی سی هستند که تاریخ انتشار معلومی دارند، با این که استودیو فیلم‌های دی سی بیشتری در دست تولید دارد. با این که تمام فیلم‌ها در یک دنیای سینمایی هستند اما برادران وارنر به ارتباط فیلم‌ها اولویت نخواهد داد. هر فیلم به صورت جدا وجود خواهد داشت و مسئولیت ساخت هر یک به عهده‌ی تیم جداگانه‌ای خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که این تصمیم چگونه به آینده‌ی دنیای دی سی تاثیر خواهد گذاشت.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.