ویلیام دافو به فیلم Motherless Brooklyn پیوست

4 February 2018 - 16:21

طبق خبر منتشر شده از سوی سایت خبری ورایتی، ویلیام دافو (William Dafoe) در فیلم Motherless Brooklyn، به کارگردانی ادوارد نورتون (Edward Norton) بازی خواهد کرد. فیلم Motherless Brooklyn اقتباس نورتون از رمانی با همین نام و نوشته‌ی جاناتان لیثم (Jonathan Lethem) است. او خودش فیلم‌نامه را نوشته و آن را در کمپانی Class 5 Films تولید می‌کند. ویلیام میگلور (William Migliore) و استوارت بلومبرگ (Stuart Blumberg) با گیگی پریتزکر (Gigi Pritzker) و راشل شاین (Rachel Shane) آن را برای استودیوی MWM می‌سازند. سو کرول (Sue Kroll) تهیه‌کننده اجرایی آن است. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

آمازون رمان لیثم، Motherless Brooklyn، را اینگونه توصیف کرده است:

خانه‌ی سنت وینسنت برای پسران، بروکلین، اوایل دهه ۷۰. برای لیونل اسروگ ملقب به The Human Freakshow، قربانی سندروم تورت (فرد حرف‌های بیخود زده و هر چیزی را لمس می‌کند و اشیا را دوباره می‌چیند)، فرانک مینا یک ناجی است. مینا که جوان دلالی است که لیونل و سه دوست یتیمش را به ماموریت سری می‌فرستد: آن‌ها یک مغازه استریو را در حالی که صاحبش شاهد ماجراست خالی می‌کنند؛ شهربازی کوچکی را خراب می‌کنند؛ پیرمردهای ایتالیایی را ملاقات می‌کنند. این چهار نفر آدمهای مینا می‌شوند، سرویس کارآگاهی شبانه‌ای که روز و شب‌شان را با فرانک، شاهزاده بروکلین، می‌گذرانند که با هوش‌های خیابانی، نگرش‌ها و اطلاعات مخفی سر می‌کند. سپس یک شب ترسناک، فرانک چاقو می‌خورد و داخل سطل زباله انداخته می‌شود و لیونل باید کارآگاه واقعی شود.

در حالی که لیونل به دنبال پیدا کردن قاتل فرانک است، بدون اینکه اجازه دهد بیماری‌اش مانع کارش شود، مجبور می‌شود وارد مجموعه‌ای از روابط پیچیده و خطرات شود. هیچکس، نه فرانک، نه همسر فرانک، جولیا، و نه هیچ یک از دیگر مردان مینا آنطور که بنظر می‌رسند نیستند. نه حتی The Human Freakshow.

نورتون نقش اسروگ را در فیلم Motherless Brooklyn بازی می‌کند و دافو نقش برادرش را ایفا خواهد کرد. دافو برای بازی در فیلم‌های The Florida Project, Platoon و Shadow of a Vampire نامزد دریافت اسکار شده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.