تریلر فیلم Mission: Impossible- Fallout منتشر شد

5 February 2018 - 19:05

تام کروز در نقش اتان هانت دوباره با فیلم Mission: Impossible- Fallout برگشته تا یکبار دیگر مخاطبین را به تماشای ماجراجویی دیگری دعوت کند. بعد از اینکه کروز در ماه اوت سر صحنه فیلم‌برداری دچار سانحه شد و آسیب دید، وقفه دیگری در اکران فیلم صورت گرفت هرچند کار فیلم‌برداری ششمین سری از مجموعه فیلم‌های Mission: Impossible دوباره از سر گرفته شد تا این فیلم همچنان تابستان ۲۰۱۸ راهی سینماها شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به سختی می‌توان گفت کروز و عوامل کار چطور کارهای بدلکاری این فیلم را انجام داده‌اند چون کروز عادت دارد کارهای بدل‌کاری‌اش را خودش انجام دهد. ما او را دیده‌ایم که از بلندترین ساختمان دنیا در فیلم Mission: Impossible- Ghost Protocol آویزان شده یا در فیلم Mission: Impossible- Rogue Nation او را دیدیم که برای زنده ماندن در هواپیمای واقعی تلاش می‌کرد. کروز بر خلاف سن و سالش هنوز دوست داشت بدل‌کاری سری ششم فیلم را خودش انجام دهد و چیزی نمی‌تواند مانع کار او شود. حال با منتشر شدن تریلر این فیلم می‌بینیم که کروز و مک‌کواری با چه لحظات طاقت‌فرسایی مواجه بوده‌اند. کمپانی پارامونت پیکچرز تریلر رسمی Mission: Impossible 6 را منتشر کرده که می‌توانید از قسمت پایین شاهد آن باشید.

جالب است که بدانید این ششمین سری از فرنچایز جاسوسی تخیلی اکشن است‌. این تریلر دو و نیم دقیقه‌ای، ترکیب خوبی از مناظر زیبا و تعاملات میان شخصیت‌ها و همین‌طور کروز در حال انجام کارهای بدل‌کاری را نشان می‌دهد. بنظر می‌رسد او در این فیلم بیشتر کارهای خطرناک انجام داده مانند آویزان شدن و سقوط از سقف شیشه‌ای و هلیکوپتر و صخره نوردی بدون وسایل امن و پریدن میان ساختمان‌ها و شرکت در تعقیب و گریز با موتور در خیابان‌های پاریس.

همان‌طور که می‌دانید کار تبلیغات این فیلم با اعلام نام رسمی فیلم توسط کروز و خلاصه آن آغاز شد و پارامونت نیز سعی داشته تا با انتشار اخبار رسمی هیجان مردم را برای تریلر اول بالا ببرد. هرچند حتی قبل از آغاز به کار فیلم، این فیلم مورد بحث و صحبت خیلی‌ها شده بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.