تریلر دوم فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد

5 February 2018 - 20:42

تریلر جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در  مراسم Super Bowl منتشر شده است. در میان حجم عظیمی از تریلرهایی که در Super Bowl LII منتشر شدند، این کلیپ به طرفداران این فیلم نشان می‌دهد انتظار چه چیزی از دنباله ساخته شده توسط کارگردان A Monster Calls، جی‌. ای. بایونا (JA Bayona) را باید داشته باشند. بازیگران اصلی این فیلم کریس پرت (Chris Pratt) و بریس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) در این دنباله نیز بازی می‌کنند و این بار در جای بزرگتری با ماموریت همیشگی، جلوگیری از انقراض دایناسورها، ظاهر می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کار فیلم‌برداری اصلی این فیلم که در پاین‌وود لندن و قسمتی از آن در هاوایی انجام شده، ژوئیه ۲۰۱۷ به پایان رسید. بایونا انتظارات زیادی دارد که باید آن‌ها را برآورده کند چون فیلم سال ۲۰۱۵ او فروش جهانی ۱.۶ میلیارد دلاری داشت و چهارمین فیلم پر فروش بعد از Star Wars: The Force Awakens شد.

اکران این فیلم برای اواسط تابستان در نظر گرفته شده که فصل اکران فیلم‌هاست. کار تبلیغات این فیلم با انتشار اولین تریلر آن تحت عنوان Jurassic World: Fallen Kingdom در اواخر دسامبر شروع شد و همچنان ادامه دارد.

ترورو که کارگردانی این دنباله را بعد از اینکه قرار شد Star Wars: Episode XI را کارگردانی کند، رد کرد، در مرحله تولید آن نقش داشت. وی جدا از تولید اجرایی به درک کانولی (Derek Connolly) برای نوشتن فیلم‌نامه کمک کرد. از آنجایی که گفته می‌شود Fallen Kingdom این فرنچایز را بسیار ترسناک می‌کند، بازگشت بایونا بعنوان کارگردان فیلم‌های The Orphanage و حتی دو قسمت از Showtime’s Penny Dreadful بسیار کمک کننده است‌. و همان طور که تریلر فیلم نیز نشان می‌دهد این فیلم‌ساز عناصر ترسناک، خصوصا در سکانس آغازین با نواخته شدن پیانو در پس زمینه فیلم به آن افزوده است.

پنجمین سری از مجموعه فیلم‌های Jurassic Park، دومین سری از مجموعه ژوراسیک استودیوی یونیورسال است. جز پرت و هاوارد، دکتر هنری وو (با بازی دی‌. بی. وونگ) و دکتر ایان مالکوم (با بازی جف گلدبلوم) و شاید دکتر آلن گرنت (با بازی سم نیل) نیز به این دنباله پیوسته‌اند.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.