خلاصه رسمی داستان، اسامی بازیگران شخصیت‌های مهم و تهیه کننده اجرایی فیلم Shazam! منتشر شدند

6 February 2018 - 21:41

استودیوی برادران وارنر خلاصه رسمی فیلم Shazam! را منتشر کرده در حالی که تولید این فیلم همچنان ادامه دارد. این فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۱۹، با بازی آشر انجل (Asher Angel) در نقش بیلی باتسون و زاکاری لوی (Zachary Levi) در نقش شزم (کاپیتان مارول سابق) توسط دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردان فیلم‌های Lights Out و Annabelle: Creation کارگردانی می‌شود و فیلم‌نامه آن را دارن لمک (Darren Lemke) که فیلم‌نامه اولیه Shazam! را نوشت و هنری گایدن (Henry Gayden) که اواخر سال ۲۰۱۷ به این پروژه پیوست و فیلم‌نامه لمک را بازنویسی کرد، می‌نویسند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Shazam! چهار سال است که در حال تولید است. اولین بار سال ۲۰۱۴ در بین فیلم‌های اصلی دنیای دی سی دیده شد اما برادران وارنر تولید این پروژه را برعهده گرفت تا بهترین قهرمانان جهان را روی پرده سینما به تصویر بکشد. اما از آنجایی که فیلم Aquaman در مرحله پس از تولید به سر می‌برد، Shazam! جدیدترین فیلم دی سی است که در مرحله تولید قرار گرفته است. با اینکه طرفداران کتاب‌های کامیک ذهنیت کلی از چیزی که قرار است ببینند داشتند، خلاصه رسمی داستان این ذهنیت را گسترده کرده و تبهکار اصلی فیلم را رسما مشخص می‌کند.

استودیوی برادران وارنر خلاصه‌ی فیلم Shazam! را امروز منتشر کرد در حالی که فیلم‌برداری آن رسما آغاز شده است. این خلاصه حضور دکتر تادوس سیوانا (با بازی مارک استرانگ Mark Strong) را بعنوان تبهکار اصلی فیلم تایید می‌کند و همچنین نشان می‌دهد که بیلی باتسون ۱۴ ساله و نه ۱۰ ساله است. این یعنی این فیلم بیشتر نوجوان محور خواهد بود. می‌توانید خلاصه داستان را در اینجا بخوانید:

همه‌ی ما یک ابرقهرمان درونمان داریم‌، فقط کمی معجزه برای نشان دادنش نیاز داربم. در مورد بیلی باتسون اینگونه است که با گفتن یک کلمه، Shazam!، این پسر بچه ۱۴ ساله تبدیل به ابر قهرمان بزرگسالی می‌شود. او قلبا همچنان بچه است و درون جسم دیگری قرار گرفته است. شزم در این نسخه‌ی بزرگسال خود نشان می‌دهد که یک نوجوان با قدرت خارق‌العاده خود چکار می‌تواند بکند: می‌تواند پرواز کند؟ بینش اشعه ایکس دارد؟ از دستانش نور خارج شود؟ می‌تواند از امتحان مطالعات فرار کند؟ شزم باید حد توانایی‌هایش را با هیجان یک بچه امتحان کند. اما او باید در استفاده از این قدرتش تبحر پیدا کند تا با نیروهای مهلک شیطانی که توسط دکتر تادوس سیوانا کنترل می‌شوند، مبارزه کند.

همراه با منتشر شدن اول خلاصه فیلم Shazam!، استودیوی برادران وارنر اسامی بازیگران اصلی فیلم خصوصا شخصیت‌هایی که بازی می‌کنند را اعلام کرد. جک دیلان گریزر (Jack Dylan Grazer) نقش بهترین دوست بیلی، فِرِدی که عضو خانواده سرپرست بیلی است، را بازی می‌کند. این خانواده عبارتند از خواهر بیلی، مری (با بازی گریس فالتون Grace Fulton)، دارلا (با بازی فیث هرمن Faithe Herman)، یوجین (با بازی ایان چن Ian Chen) و پدرو (با بازی جوان آرمند Jovan Armand). کوپر اندرو (Cooper Andrew) و مارتا میلانز (Marta Millans) والدین این خانواده، ویکتور و رزا واسکوییز، هستند. بنابراین ران سفاس جونز (Ron Cephas Jones) نقش Wizard را بازی می‌کند اما هنوز مشخص نیست او را در فیلم شزم اینگونه صدا می‌کنند یا نه.
علاوه بر تایید بازیگران، این استودیو اعلام داشته که داین جانسون (Dwayne Johnson) تهیه کننده اجرایی فیلم شزم! است. این بازیگر قرار است نقش دشمن اصلی شزم، تث آدام، را در فیلم سولوی Black Adam بازی می‌کند. اما حضور جانسون در پشت صحنه این فیلم به این معنی نیست که او جلوی دوربین این فیلم هم می‌رود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.