آرنولد شوارتزینگر در سریال وسترن پیش‌قراول بازی خواهد کرد

8 February 2018 - 22:00

آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger) اولین اتفاق تلویزیونی خود را با پیوستن به آمازون (Amazon) برای سریال وسترن پیش‌قراول (Outrider) رقم خواهد زد. ستاره فیلم‌هایی مثل نابودگر (Terminator)، و دیگر فیلم‌های کلاسیک در گذشته تنها یک شغل تلویزیونی به عنوان مجری یکی از برنامه‌های NBC داشت. شغلی که بیشتر از یک سال طول نکشید. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

شوارتزینگر که یک بار هم جایزه Mr. Universe (مشابه جایزه ملکه زیبایی اما برای مردان) را برنده شد، در اوایل دهه ۸۰ شروع به پیدا کردن راه خود در سینما کرد. مسیری که از او یک بازیگر افسانه‌ای ساخت. سکوی پرتاب او شخصیت کونانِ بربر (Conan the Barbarian) بود که در سال ۱۹۸۲ آن را بازی کرد. شوارتزینگر به پیشرفت خود ادامه داد تا اینکه تبدیل به بازیگر فیلم‌های اکشنی شد که تنها حضورش، ضامن فروش بالای آن‌ها بود. در سال ۱۹۸۸ با بازی در دوقلوها (Twins) وارد ژانر کمدی و هم‌بازی دنی دویتو (Danny DeVito) شد. به اعتقاد بسیاری او با بازی در فیلم دوم نابودگر (Terminator 2: Judgement Day) در سال ۱۹۹۱ به اوج بازیگری خود رسید. با این حال پس از نابودگر در دهه ۹۰ افت کرد. در سال ۲۰۰۳ شغل سینمایی خود را برای خدمت به عنوان فرماندار کالیفرنیا کنار گذاشت. فرمانداری او در سال ۲۰۱۱ پایان یافت و دوباره به سینما بازگشت.

حالا شوارتزینگر با بازی در سریال وسترن پیش‌قراول به ساخت آمازون شغل خود را به جهت جدیدی روانه می‌کند. او همچنین تهیه‌کننده این سریال هم خواهد بود. داستان فیلم در دهه ۱۸۰۰ در ایالت اکلاهوما و محدوده سرخ‌پوستان می‌گذرد و درباره‌ی یک معاون کلانتر و یک مارشال فدرال (شوارتزینگر) است که در تعقیب یک قانون‌شکن معروف هستند. شوارتزینگر در نقش یک مارشال در یک فیلم وسترن؟ شاید به نظر یک اشتباه در انتخاب بازیگر باشد، اما این معمولا در مورد شوارتزینگر صدق نمی‌کند. این بازیگر بیشتر دوران بازی‌اش را با این حقیقت دست و پنجه نرم می‌کرد که شاید مناسب خیلی از نقش‌هایش نیست، و تقریبا همیشه از این نقش‌ها سربلند بیرون آمده.

با همه اینها، این شاید یکی از سخت‌ترین نقش‌های شوارتزینگر باشد. در واقع دلیل خوبی وجود دارد که چرا او در تمام این سال‌ها از ژانر وسترن دوری کرده. او توانسته نقش‌های زیادی بازی کند، جاسوس، کارگر ساده‌ی ساخت و ساز و… اما چه کسی می‌تواند شوارتزینگر را در نقش یک کابوی تصور کند؟

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.