تاریخ پخش، پوستر و خلاصه داستان فصل دوم سریال Legion منتشر شد

7 February 2018 - 12:30

خلاصه فصل دوم سریال Legion (لژیون) همراه با پوستر این سریال منتشر شده که حاکی از برگشت آن در تاریخ سوم آوریل (۱۴ فروردین ۹۷) به پخش تلوزیونی شبکه  FX است. حالا همه چیز بستگی به قرارداد میان فاکس و دیزنی دارد که چه تاثیری روی فرنچایز مردان ایکس خواهد داشت. انتظار می‌رود فصل دوم سریال The Gifted نیز اواخر امسال پخش گردد در حالی که تا پخش فصل دوم سریال Legion فقط دو ماه مانده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه سریال The Gifted داستان جهش‌یافته استانداردی است و مقاومت و تعقیب را نشان می‌دهد، Legion به موارد بیشتری می‌پردازد و جنگ و عدم آزادی هنوز در آن اهمیت دارند. دیوید هالر همیشه در کامیک‌ها به دنبال راهی برای جستجوی بیماری ذهنی و فرضیه‌های سوررئال بوده است و فصل یک این سریال نیز به دنبال این مفاهیم بود. طبق آنچه در اولین تبلیغ تلوزیونی فصل دوم سریال دیدیم، بنظر می‌رسد که فصل جدید همان روش قبلی را در پیش گرفته است.

شبکه FX پوستر فصل دوم سریال لژیون را منتشر کرده که نشان می‌دهد این سریال از سوم آوریل پخش خواهد شد. خلاصه سریال نیز منتشر شده که می‌توانید به دنبال پوستر، آن را بخوانید:

با گم شدن دیوید و الیور، و فرار فاروک از زندان، این تیم با دشمن سابقشان، کلارک و سازمان دولتی‌اش، Division III، متحد می‌شود. این در حالی است که آمال فاروک در مسیر تازه‌ای برای دستیابی به نیروی بی‌نهایت و نابودکننده دنیا قرار گرفته است.

قبلا دیوید را دیدیم که جسم کروی مرموزی او را به داخل کشاند و ناپدید شد. تبلیغی که از فصل دوم سریال لژیون منتشر شده، دیوید را نشان می‌دهد که داخل مکان بسته‌ای محبوس شده، چیزی که در پوستر سریال نیز نشان داده شده است. با این حال، الیور از زندان خود فرار می‌کند تا بازیچه جدید لنی/فاروک در فصل دوم شود. این دو شخصیت همان‌طور که قبلا در فیلم‌نامه فصل دوم لژیون دیده شده، ابتدا به سفر می‌روند.

با اینکه لنی در فصل اول Shadow King بود، به نوید نگهبان (Navid Negahban) در نقش آمال فاروک در فصل دوم لژیون می‌پیوندد. بدون شک، توضیحِ چند چهره بودنش همانند چیزهای دیگر سریال، روی ذهن تاثیر می‌گذارند. اما با توجه به قلمروی بدنام دستکاری ذهنی Shadow King در کامیک‌ها، از Storm گرفته تا پروفسور ایکس، حضور او تاکنون خوب به نظر رسیده است.

فصل دوم سریال لژیون، پنجشنبه، سوم آوریل مطابق با ۱۴ فروردین ۹۷ از شبکه FX پخش می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.