کارگردان فیلم Get Out بطور جدی به ساخت دنباله آن می‌اندیشد

7 February 2018 - 15:36

جوردن پیل (Jordan Peele) بازیگری که فیلم‌ساز شد، گفته بطور جدی مشغول بررسی ساخت دنباله‌ی فیلم ترسناک موفقش، Get Out (برو بیرون) است و همچنین اظهار داشته که این فیلم داستان زیادی برای گفتن دارد. فیلم Get Out تقریبا یک سال قبل راهی سینماهای سراسر جهان شد و از نظر انتقادی و مالی به موفقیت عظیمی دست یافت و در چهار بخش از مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه گردیده است. این فیلم سنگ محک ژانر وحشتِ سال ۲۰۱۷ از نظر باکس آفیس و نقدهایی که به آن شد، گردید و پیل در حال حاضر مشغول ساخت فیلم ترسناک دیگری همچون Get Out برای سال ۲۰۱۹ است. برای خواندن جزئیات بیشتر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Get Out توسط استودیوی Blumhouse Productions منتشر شد و قبل از هر چیزی زمان در ساخت دنباله این فیلم بسیار اهمیت دارد. در واقع استودیوی Blumhouse طی دهه گذشته با تبدیل کردن فیلم‌های ترسناک کم بودجه‌ای مانند Paranormal Activity (فعالیت فراطبیعی)، Insidious (توطئه آمیز) و The Purge (پاکسازی) به فرنچایزهای موفق و سودمند، پیشرفت کرده است. این کمپانی در حال احیای فرنچایز Halloween و ریبوت یا دنباله بدون نام دیوید گوردن گرین (David Gordon Green) و فیلم تازه آماده شده Glass (شیشه) که دنباله فیلم موفق ام. نایت شایمالان (M. Night Shyamalan) یعنی Split (شکافته) سال ۲۰۱۷ است.

پیل در مصاحبه با سایت خبری THR، تایید کرده که مخالفتی با فرنچایز کردن فیلم Get Out برای Blumhouse ندارد؛ من قطعا بطور جدی به این موضوع خواهم پرداخت. او تاکید کرده که هرچند وسوسه شده دنیای Get Out را بار دیگر ببیند، هنوز هیچ ایده‌ی واقعی درباره اینکه داستان فیلم به کجا کشیده می‌شود، ندارد:

من عاشق این دنیام و حس می‌کنم هنوز جا واسه گفتن داستان داره. نمی‌دونم الان چی میشه اما میشه به یه جاهایی سوق داد این فیلم‌ رو.

فیلم Get Out، قهرمان داستان کریس واشینگتن (با بازی دنیل کالویا Daniel Kaluuya نامزد اسکار) را نشان می‌دهد که درگیر اتفاقات زیادی در طول داستان می‌شود. در واقع Get Out 2 می‌تواند مسیری متفاوتی از فیلم اول را در پیش گیرد، هرچند باید منتظر ماند و دید پیل چه ایده‌ای برای آن دارد.

پیل قبلا اعلام کرده بود که ایده‌هایی برای چند فیلم مانند Get Out و پروژه بدون نام سال ۲۰۱۹ خود، دارد که هیولاها و مسائل اجتماعی خاصی را نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد این فیلم‌ساز به دنبال اولویت دادن به فیلم‌های ترسناک و دیگر ژانرها است تا فرنچایز فیلم‌هایی همچون Get Out ساخته شوند. هرچند گویا پیل علاقمند به مسائل اجتماعی و سیاسی است و توانست از طریق لنز دوربین Get Out به بهترین نحو بخشی از آن را نشان دهد و این حاکی از این است که او بدش نمی‌آید دوباره به این دنیا بپردازد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.