پایان سریال Once Upon A Time پس از فصل هفتم آن

7 February 2018 - 17:22

متاسفانه باید خبرهای بدی به طرفداران شهر ساحلی استوری بروک (Storybrooke) بدهیم؛ ساخت ادامه‌ی سریال Once Upon A Time «روزی روزگاری» به صورت رسمی لغو شد. فصل اول سریال Once Upon A Time از سال ۲۰۱۱ شروع به پخش کرد و بیشتر به این دلیل بین مخاطبان شناخته شد، که داستان‌های فانتزی و افسانه‌ای را به‌ شیوه‌ی جدید بازگو می‌کرد و شخصیت‌های کلاسیک مانند شخصیت سفید برفی (Snow White) را بازبینی می‌کرد؛ این سریال همچنین برخی از شخصیت‌های دیزنی (Disney) مانند شخصیت‌های آثر Frozen «یخ‌زده» را نیز وارد ماجرا کرد و داستان‌های جدیدی را با این شخصیت‌ها خلق کرد. طرفداران آثار فانتزی این سریال را به‌خاطر گستردگی در چند جهان بسیار دوست داشتند، ولی متاسفانه نشانه‌ها حاکی از آن است که این سریال دارد به پایان خودش می‌رسد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

زمانی‌که خیلی از بازیگران اصلی سریال Once Upon A Time، بعد از پایان فصل ششم و فصل آخر سال گذشته این سریال پروژه را ترک کردند، به نظر می‌رسید که داستان این سریال به پایان خودش رسیده است. درحالی‌که قرار بود حتی بدون حضور بازیگران اصلی این سریال، فصل هفتم این اثر نیز ساخته شود (و عوامل این فیلم ابراز علاقه می‌کردند که دوست دارند تا حس جدید این سریال را ببینیند)، شبکه ای‌بی‌سی (ABC) زمان پخش این اثر را از روز دوشنبه، به شب جمعه انتقال داد که این عمل متاسفانه باعث کاهش امتیاز این سریال در بین تماشاگران شد. اکنون قرار است تا پروژه این سریال پس از اتمام همین فصل، به پایان کار خودش برسد.

در مصاحبه با پایگاه خبری ورایتی (Variety)، ادی کیتسیس (Eddy Kitsis) و آدام هورویتز (Adam Horowitz) که جزو تولیدکنندگان اجرایی این سریال بودند، درباره لغو این پروژه صحبت کردند و گفتند که این احتمال خیلی قوی است که این سریال، پس از فصل هفتم خودش به پایان کار خود برسد. آن‌ها در پایان فیلم‌نامه‌ی فصل هفتم این سریال، دو نوع پایان‌بندی برای داستان این سریال در نظر گرفته‌اند؛ یکی برای پایان فصل هفتم و یکی دیگر برای پایان تمام پروژه و بسته شدن داستان کلی آن. اگرچه آن‌ها به‌خاطر پایان کار این سریال ناراحت بودند، ولی آن‌ها از این نظر خشنود نیز بودند که توانستند تا سریال Once Upon A Time را برای این مدت طولانی به نمایش گذارند و داستان‌های آنان در این هفت فصل، تا این اندازه باقی بماند.

در ادامه می‌توانید بخشی از مصاحبه‌ی آن‌ها با پایگاه خبری ورایتی را بخوانید:

برای ما خیلی غم‌انگیز است که با این پروژه خداحافظی کنیم و ببینیم که تمام شخصیت‌ها و داستان‌های این سریال به پایان کار خود رسیده‌اند، ولی این نمایش یک نمایش خوب بود. و من فکر می‌کنم که سریال Once Upon A Time واقعا نمایش خوبی بود، نمایشی که ما هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم که اینقدر به طول بیانجامد. ما واقعا نمایش خوبی داشتیم و نمی‌توانیم واقعا از چیزی شکایت کنیم زیرا ما باید تمام کارهایی که برنامه‌ریزی کرده بودیم را انجام دهیم.

همچنین رئیس کمپانی ABC، یعنی چانینگ دونگی (Channing Dungey) نیز درباره‌ی پایان این سریال بیانیه‌ای را منتشر کرده است؛ و این درحالی است که او قبلا نظرات خوش‌بینانه‌ی زیادی درباره فصل هشتم این سریال داشته است. در ادامه نیز شما می‌توانید بیانیه چانینگ دونگی را بخوانید:

خداحافظی با این سریال هم تلخ است و هم شیرین، ولی سریال Once Upon A Time برای همیشه بخشی از میراث شبکه‌ی ABC باقی خواهد ماند و ما نمی‌توانید صبر کنیم تا طرفداران این سریال، در قسمت حماسی آخر این سریال به ما ملحق شوند.

این موضوع که در قسمت آخر این سریال، چگونه داستان قرار است تا به پایان برسد، هنوز برای همگان یک سؤال است؛ البته در این باره عوامل فیلم اعلام کرده بودند که پایان فصل هفتم این سریال قرار نیست تا مانند پایان فصل ششم آن باشد و آن‌ها تلاش می‌کنند که این سریال را به‌گونه‌ای پایان دهند که به شیوه‌ی خوبی بتواند داستان پروژه‌ی Once Upon A Time را جمع کند. درحالی‌که طرفداران این سریال قطعا ناامید خواهند شد از این که باید با این سریال خداحافظی کنند، ولی مطمئنا این پایان کار سریال Once Upon A Time خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.