استودیو پارامونت دنباله‌ی فرانچایز «کلاورفیلد» را به روی پرده‌ی سینما می‌برد

8 February 2018 - 18:47

پس از مشخص شدن زمان اکران شگفت‌انگیز فیلم The Cloverfield Paradox «کلاورفیلد پارادوکس» پس از Super Bowl و از نتفلیکس، تمام چشم‌ها به سمت آینده‌ی این فرانچایز است. فیلم اصلی که ده سال پیش اکران شد، عرصه‌ی جدیدی در روایت داستان و همچنین بازاریابی را به وجود آورد. این فیلم توسط مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی شد و تبدیل به یک فیلم علمی تخیلی شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Cloverfield Lane 10 «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» که یک فیلم مهیج روانشناسانه است، به دنبال فیلم اول در سال ۲۰۱۶ اکران شد و موجب تعجب هواداران گشت. اکنون آینده‌ی این فرانچایز برای هواداران بسیار هیجان انگیز است.

بر اساس گفته‌ی The Wrap آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای اکران فیلم‌ از نتفلیکس ندارند. منابع نزدیک به تولید فیلم اما می‌گویند که سومین فیلم از فرانچایز «کلاورفیلد» از نتفلیکس منتشر شد تا حس راز آلود بودن به فیلم اضافه گردد. با توجه به زمان اکران فیلم چهارم، که برای اواخر ۲۰۱۸ تنظیم شده است، انتظار می‌رود این فیلم نیز همین روند را طی کند و چاشنی رازآلود بودن نیز به فیلم اضافه شود. با توجه به اینکه «کلاور فیلد پارادوکس» نظرات منفی‌ای در پی داشته است، یک پایان باز برای این فیلم انتظار می‌رود و این کار می‌تواند برای این فرانچایز مفید باشد.

با وجود نظرات منفی‌ای که متوجه «کلاورفیلد پارادوکس» است، این فیلم می‌تواند بعنوان یک عنصر کلیدی در این فرانچایز عمل کند. با توجه زمان احتمالی اکران آن،‌ بازاریابی‌های این فیلم باید به طور جدی انجام شود تا بتواند برای استودیو پارامونت سود آور باشد. در هر حال باید منتظر اخبار جدیدتر از این فرانچایز باشیم.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.