فرضیه جدید طرفداران Star Wars در مورد شخصیت ری شما را به فکر فرو می‌برد!

26 August 2016 - 11:45

وقتی تبلیغات گسترده Star Wars: The Force Awakens «جنگ‌های ستاره‌ای: بیداری نیرو» آغاز شد، همه فکر می‌کردیم که شخصیت اصلی فیلم جان بویگا (John Boyega) یا فین (Finn) باشد. این کار دیزنی و عوامل فیلم از عمد بود، چرا که قصد داشتند شخصیت اصلی واقعی فیلم را که ری (Rey) است از دید عوام مخفی کنند. این ایده با موفقیت همراه شد و نتیجه آن را در بازخورد فوق‌العاده عوام به شخصیت ری دیدیم. اما باید اشاره کنیم که از همان ابتدا یکی از ویژگی‌های ری روی اعصاب طرفداران استاروارز بود! حال فرضیه جدیدی مطرح شده که به سؤال شما در ارتباط با استفاده او از نیرو (Force) پاسخ می‌دهد.

از زمانی که قسمت هفتم در سینماها اکران شد همه تئوری‌ها و فرضیه‌ها بر روی ریشه‌های شخصیت ری و پدر و مادر او متمرکز شده است. شاید طرفداران در حال پرسیدن سؤال اشتباه هستند! تئوری جدید سعی می‌کند تا استفاده آسان و بی‌دردسری که ری از نیرو داشت را توجیه کنند. یادتان می‌آید که در Empire Strikes Back «امپراتوری ضربه می زند» لوک چقدر مجبور بود تمرین‌های سخت انجام دهد تا شاید کمی در استفاده از نیرو مهارت پیدا کند؟ پس چطور می‌شود که ری انقدر راحت آن را در کنترل و چنته خود بگیرد؟

این تئوری می‌گوید که ری ممکن است به طرف سمت تاریک نیرو حرکت کند. توجه کنید که یودا (Yoda) قبلاً هم به لوک توضیح داده بود که به‌دست آوردن قدرت در ضلع تاریک نیرو بسیار آسان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. تنها دفعه‌ای هم که ری از قدرت‌های نسبتاً زیاد خود در قسمت هفتم استفاده کرد در مبارزه با کایلو رن (Kylo Ren) بود؛ کایلو رن هم به هرحال شخصیت شیطانی جدید دنیای استاروارز است! آیا ری از او تقلید کرده است و سرچشمه بیداری قدرت‌های او در ضلع تاریک نیرو است؟

حتی یک فرضیه نسبتاً احمقانه می‌گوید که ری دقیقاً مانند آناکین اسکای واکر است؛ او فرد انتخاب شده جدید است و شرایطی که او و آناکین در آن بزرگ شده‌اند در واقع از این تئوری پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از مسائل جالبی که به آن برخوردیم، پوستر قسمت هفتم استاروارز بود که شاید به این موضوع اشاره می‌کند: (به عصای ری توجه کنید که چگونه به موازات سلاح کایلو رن کشیده شده است.)

b3613eaf646a7322e578bf9006891790cca04621

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ری در نهایت تبدیل به شخصیت منفی و شیطانی اصلی سه‌گانه جدید می‌شود؟

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.