شبکه نتفلیکس ۵۰ میلیون دلار برای حق پخش فیلم The Cloverfield Paradox پرداخت کرد

8 February 2018 - 12:08

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، شبکه نتفلیکس ۵۰ میلیون دلار به کمپانی پارامونت پیکچرز داده تا حق پخش فیلم The Cloverfield Paradox را در اختیار بگیرد، و بتواند بصورت آنلاین این فیلم ترسناک علمی تخیلی را منتشر کند. شبکه نتفلیکس وقتی تیزر تریلر The Cloverfield Paradox با یک پیام غیرمنتظره پخش شد، دنیای فیلم را در مسابقه Super Bowl متعجب کرد: این فیلم بعد از این مسابقه از این شبکه‌ پخش شده و برای کاربران قابل دسترس است. با سینماگیمفا همراه باشید.

وقایع این فیلم در ایستگاه فضایی بین‌المللی در میان بحران انرژی در زمین رخ می‌دهند، و The Cloverfield Paradox به شیوه‌ی Twilight Zone به بررسی اتفاقی که وقتی دو جسم به هم برخورد دارند می‌افتد و عکس‌العمل آن، می‌پردازد. برخلاف اولین سری کلاورفیلد، که با بودجه پایین ساخته شد، این فیلم همانند فیلم ۱۰ Cloverfield Lane و سری دوم این مجموعه فیلم بیشتر روایی است و بودجه بالاتری از فیلم اصلی سال ۲۰۰۸ برای آن هزینه شده است.

هر روز جزئیات بیشتری درباره فیلم The Cloverfield Paradox منتشر می‌شود. بزرگترین خبر پیرامون این فیلم روز پنجشنبه منتشر شد وقتی منابع خبری به THR گفته بودند که شبکه نتفلیکس به پارامونت ۵۰ میلیون دلار پرداخت کرده تا حق پخش این فیلم را در آمریکا و همچنین چین به دست آورد. با توجه به اینکه این فیلم با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده، به نظر می‌رسد پارامونت ۱۰ میلیون دلار از این معامله سود کرده و این تنها بخشی از این معامله سودمند است چون پخش شبکه خانگی و چین که بزرگترین بازار خارجی برای تولیدات هالیوود است، منفعت بیشتری برای سازندگان این فیلم به همراه دارند. جدا از این، چون ساخت این فیلم به شدت مخفی نگه داشته شده بود، پول زیادی صرف تبلیغات آن نشد و این در حالی است که The Cloverfield Paradox در تاریخ ۲۰ آوریل مطابق با ۳۱ فروردین ۹۷ اکران شود.

فقط چند ساعت بعد از پخش این فیلم از شبکه نتفلیکس طول کشید تا نمره‌دهی به آن آغاز شود و ظرف ۴۸ ساعت اولیه، منتقدین فیلم و سینما شروع به نقد آن کردند. این فیلم تا به امروز توانسته امتیاز ۲۰ درصدی از سایت راتن تومیتوز به دست آورد و این امتیاز می‌تواند بهتر یا بدتر هم شود. بعد از نمره‌دهی به این فیلم، شبکه نتفلیکس خواهد فهمید آیا ریسک پرداخت ۵۰ میلیون دلار برای پخش این فیلم ارزشش را داشته یا نه.

در نگاه اول پاسخ به این سوال بله است، اگرچه این فیلم ممکن است به زودی در میان هزاران فیلم دیگر دفن شود. اگر خوب نگاه کنید می‌بینید که تنها ۵ میلیون دلار برای تبلیغ The Cloverfield Paradox صرف شده که آن هم هزینه‌ی تبلیغ مسابقه Super Bowl بوده است.‌ عمومی بودن نتفلیکس باعث می‌شود افراد زیادی بدون توجه به نمرات این فیلم برای تماشای آن اشتراک بخرند. با اینکه نتفلیکس هیچوقت اعلام نمی‌کند آیا ریسک کرده یا نه اما مطمئن باشید عوامل این شبکه هیچوقت بی گدار به آب نمی‌زنند. با اینکه همه چیز تازه برای نتفلیکس شروع شده اما کمپانی پارامونت بدون نگرانی درباره موفقیت این فیلم نفس راحتی می‌کشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.