فیلیپ نویس فیلم آزمایشی را برای شبکه فاکس کارگردانی می‌کند

8 February 2018 - 13:32

قرار است فیلیپ نویس (Philip Noyce) درام آزمایشی شبکه فاکس که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده و بر اساس کتاب پر فروش Gone Baby Gone نوشته‌ی دنیس لاین (Dennis Lehane) است را کارگردانی کند. این پروژه برای بخش تلوزیونی فاکس قرن بیست در نظر گرفته شده، جایی که نویس اولین قراردادش را می‌بندد و قبلا کمپانی Miramax این اقتباس را سال ۲۰۰۷ به کارگردانی بن افلک ساخت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که توسط رابرت لوین (Robert Levine) نوشته شده به زندگی کارآگاهان خصوصی، پاتریک کنزی و آنجلا گنارو می‌پردازد که افرادی عاقل بوده و اطلاعات خیابانی زیادی داشته و قدرتی دارند که قادر هستند اشتباهی که قانون نمی‌تواند اصلاح کند را درست کنند. در فیلم سال ۲۰۰۷ نقش این کارآگاهان را کیسی افلک (Casey Affleck) و میشل ماناگن (Michelle Monaghan) بازی می‌کردند. لوین تهیه کننده اجرایی این فیلم در کنار لاین نیز خواهد بود.

نویس قسمت دوم و آزمایشی درام پزشکی جدید فاکس، The Resident را نیز کارگردانی کرده و تهیه کننده اجرایی آن نیز بوده است. نویس پروژه‌های آزمایشی دیگری را کارگردانی کرده که تبدیل به سریال شده‌اند که از این میان می‌توان به Crisis شبکه NBC و Tru Calling شبکه فاکس و Brotherhood شبکه Showtime و Revenge شبکه ABC اشاره کرد. نویس توسط WME, Fineman Entertainment و Wendy Kirk مشهور شد.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.