کارگردان Deadpool 2 در حال مذاکره برای کارگردانی اسپین‌آف Fast and Furious

8 February 2018 - 14:01

کارگردان فیلم Deadpool 2، دیوید لیچ (David Leitch) در حال رایزنی برای پیوستن به خانواده Fast and Furious (سریع و خشن) است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این کارگردان یکی از فیلم‌سازان اولیه اکشن است که در حال حاضر سابقه درخشان ساخت فیلم‌هایی همچون John Wick و Atomic Blonde را در کارنامه خود دارد و در حال مذاکره برای کارگردانی اسپین‌آف بدون نام سریع و خشن است که دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) در آن خواهند درخشید.

کمپانی یونیورسال ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۹ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته که داستان زندگی لوک هابز، مامور سرویس امنیتی دیپلماتیک با بازی جانسون و دکارد شاو (با بازی استاتهام) قاتلی که یکی از آدم بدهای این فرنچایز قبل از آزادی و پیوستن به ضدقهرمانان بود، را نشان می‌دهد.

کریس مورگان (Chris Morgan) فیلم‌نامه این کار و در واقع هفتمین فیلم‌نامه خود در این فرنچایز را نوشته است. مجموعه فیلم‌های سریع و خشن برای یونیورسال بسیار اهمیت دارد زیرا فروش جهانی ۵.۱ میلیارد دلاری تاکنون داشته و این استودیو به دنبال راهی برای طولانی‌تر کردن این فرنچایز است که از سال ۲۰۰۱ شروع به پخش کرده است.

فیلم‌های لیچ بخاطر صحنه‌های اکشن‌شان بسیار مشهور هستند که بسیار مبتکرانه بوده و شکستن استخوان و شلیک گلوله پای ثابت آن‌هاست. این فیلم‌ساز قبلا بدل‌کار بوده و بعنوان دستیار کارگردان فعالیت خود را آغاز می‌کند و روی فیلم‌هایی از Ninja Assassin گرفته تا Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) کار کرده است. او و همکارش، چاد استالسکی (Chad Stahelski) کار کارگردانی خود را با فیلم جان ویک در سال ۲۰۱۴ آغاز کردند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.