Doctor Strange شاید یک شخصیت جادویی دیگر را معرفی کند

26 August 2016 - 12:22

بزودی جادو به صورت کامل در دنیای سینمایی مارول رها می‌شود! مخاطبان سینما این پاییز با ماجرای استیون استرینج و تبدیل شدن او از یک جراح به جادوگر همراه می‌شوند اما طبیعتاً او تنها جادوگر فیلم Doctor Strange «دکتر استرینج» نخواهد بود. می‌دانیم که بندیکت کامبربچ (بازیگر نقش اصلی یعنی استیون‌) باید جادو را از افرادی مثل جادوگر کهن (The Ancient One)، موردو (Mordo) و وانگ (Wong) بیاموزد. در جدیدترین شایعاتی که پیرامون این فیلم منتشر شده است، احتمال می‌دهیم که شخصیت برادر وودو (Brother Voodoo یا جریکو درام) هم در این اثر متفاوت از دنیای ابرقهرمانی مارول حضور داشته باشد.

گزارشگرهای The Hashtag Show می‌گویند که برادر وودو در فیلم با لباس کلاسیکش یک حضور بسیار کوتاه و ظریف خواهد داشت؛ به قدری کوتاه که اگر پلک بزنید به راحتی او را از دست خواهید داد. در جدیدترین کامیک بوک دکتر استرینج، جادوگران زنی را که یکشی قدیمی و جادویی را دزدیده بود دنبال کردند. یکی از این افراد دنیل درام، برادر جریکو درام بود. با توجه به اینکه فیلم‌های سینمایی مارول به طور کلی و اکثراً اصیل هستند و در اقتباس خود به منبع وفادار می‌مانند، جای تعجب ندارد اگر این شخصیت را ببینیم و برای همین می‌توان با اطمینان گفت که به این گزارش و خبر اطمینان داریم.

۲۷۵c130f6d1dc503d5b752c4442a9f87a690cd08

برادر وودو اولین بار در سال ۱۹۷۳ با کامیک Strange Tales «داستان‌های عجیب» (شماره ۱۶۹) معرفی شد که در آن یک هائیتی بود که برای دنبال کردن شغل روانشناسی به آمریکا آمده بود. ۱۲ سال بعد او به خانه بازگشت و برادرش دنیل را دید که در حال مردن است. آخرین خواسته‌های دنیل قبل از مرگ این بود که او زیر نظر پاپا جامبو (Papa Jumbo) آموزش ببیند. جریکو در نهایت به یک جادوگر قوی تبدیل شد و از قدرت‌های خود و روح دنیل برای شکست دادن جادوگر شیطانی که برادرش را کشته بود استفاده کرد. دکتر استرینج در ایالات‌متحده است اما جریکو در همان هائیتی استقرار دارد؛ با اینحال این دو در کنار هم با تبهکاران زیادی مبارزه کرده‌اند. یک بار هم شده که وودو به عنوان جادوگر اعظم جای استیون استرینج را بگیرد اما وقتی خود را برای جلوگیری از دوباره قدرتمند شدن آگاموتو (Agamotto) فدا کرد، استرینج مقام خود را دوباره به‌دست آورد.

نظر ما بر این بود که اگر وودو را در Doctor Strange 2 معرفی کنند عنصر بسیار جالبی برای فیلم خواهد بود اما به نظر می‌رسد که مارول وقتش را تلف نمی‌کند و او را در همین فیلم نشان می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که حضور او ممکن است به قدری کوتاه باشد که به سادگی داستانش را برای قسمت دوم این فیلم آماده کند. این فیلم در ۴ نوامبر امسال بر روی پرده سینماهای آمریکا قرار می‌گیرد.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.