جاستین لین ریبوت آزمایشی Magnum P.I را کارگردانی می‌کند

8 February 2018 - 17:33

طبق خبری که پایگاه خبری ددلاین منتشر کرده، جاستین لین (Justin Lin) کارگردان فیلم‌های Fast and Furious (سریع و خشن) و Star Trek Beyond قرار است ریبوت جدیدی از Magnum P.I را بطور آزمایشی برای شبکه CBS کارگردانی کند. دنیل وودرو (Danielle Woodrow) تهیه کننده اجرایی این کار خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم‌نامه سریال جدید Magnum P. I را پیتر لنکوف (Peter Lenkov) و اریک گاگنهم (Eric Guggenheim) می‌نویسند و داستان آن درباره چهار شخصیت اصلی سریال اصلی است. شخصیت هیگینز که در فیلم اصلی توسط جان هیلرمن (John Hillerman) بازی شده بود، یک زن خواهد بود. او مامور سابق ام آی ۶، جولیت هیگینز است. لنکوف و گاگنهم این فیلم را با جان دیویس (John Davis) و جان فاکس (John Fox) تهیه می‌کنند. ستاره فیلم اصلی، تام سلک (Tom Selleck)برای این فیلم آرزوی موفقیت کرده اما در این پروژه حضور نخواهد داشت.

سریال اصلی که از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۸ با بازی سلک، هیلرمن، راجر ای. موسلی (Roger E. Mosley) و لری مانتی (Larry Manetti) روی آنتن رفت و درباره مامور سابق Navy SEAL است که شرکت PI را اداره می‌کند. این فیلم که توسط دونالد پی. بلیساریو (Donald P. Bellisario) و گلن ای. لارسون (Glen A. Larson) ساخته شد، سلک را در نقش Indiana Jones در اختیار گرفت که در سال ۱۹۸۴ جایزه امی را برای او به ارمغان آورد و او را شخصیت برجسته دهه ۸۰ کرد. شبکه ABC سعی بر ساخت ریبوت این سریال در سال ۲۰۱۶ داشت که قرار بود توسط اوا لانگوریا (Eva Longoria) و جان راجرز (John Rogers) ساخته شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.