جی.جی. آبرامز زمانی به یک گردهم‌آیی از فیلم‌های Cloverfield فکر می‌کرد

8 February 2018 - 21:00

جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) می‌گوید زمانی به فکر یک گردهم‌آیی برای فیلم‌های کلاورفیلد (Cloverfiled) بود. بعد از آنکه اولین فیلم کلاورفیلد در سال ۲۰۰۸ روانه سینماها شد، طرفداران به شدت خواستار ساخت فیلم دومی از آن شدند، اما با ورود گودزیلا (Godzilla) و اقیانوس آرام (Pacific Rim)، ایده‌ی ساخت یک فیلم هیولایی دیگر از میان رفت و به همین علت، کلاورفیلد تبدیل به یک سری آنالوژی شد که در آن هر فیلم، داستان متفاوتی روایت می‌کند. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

فیلم دوم، ۱۰Cloverfiled Lane، این چندگانه را به مسیر جدیدی برد. مسیری که می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای چندین داستان در چندین بازه زمانی و با چندین ژانر که همه می‌توانند در جهان Cloverfield وجود داشته باشند. اما آبرامز زمانی ایده‌ای داشت تا هر سه فیلم کلاورفیلد را به هم مرتبط می‌کرد. در جریان یک مصاحبه آبرامز گفت که فیلمی از سری کلاورفیلد در نظر دارد که هر سه فیلم در آن به هم می‌رسند. اما این فقط یک فرضیه بود نه چیزی که واقعا در حال کار کردن روی آن باشند.

ما درمورد ورژن‌های مختلفی صحبت کرده‌ایم. بعد از آنکه ۱۰Cloverfield Lane را ساختیم فکر کردیم میشل (شخصیت اصلی که مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) آن را بازی می‌کند) می‌تواند آغازگری عجیب برای داستانی بی‌نظیر و مسحورکننده باشد. ایده‌ی دنبال کردن او داستان خیلی خوبی‌ست. و بعد از مدتی گفتیم اگر شخصیت او با شخصیت اوا همیلتون برخورد کند چه؟ و بعد به «اگر» های دیگری فکر کردیم و فکر می‌کنیم ایده‌هایی که درمورد آینده‌ی این سری داشتیم لزوما این ایده‌ها نیست اما فکر کردن به آن‌ها جالب است.

با توجه به اینکه در آخر، میشل یک تماس رادیویی دریافت می‌کند، که از مردم می‌خواهد برای مبارزه با هیولاها به مقاومت مردمی بپیوندند، یک فیلم گردهم‌آیی از سه فیلم کلاورفیلد می‌تواند بر روی شخصیت او به عنوان شخصیت اصلی تمرکز کند اما باید این کار را بدون اوا در فیلم انجام دهد. در پایان فیلم سوم، پارادوکس کلاورفیلد (The Cloverfield Paradox) اوا و اشمیت در یک سفینه نجات در حال بازگشت به زمین هستند، اما با ورودشان به اتمسفر زمین، هیولایی عظیم‌الجثه از ابرها پدیدار می‌شود و ظاهرا کل سفینه را یک جا می‌بلعد.

به علاوه، داستان میشل و اوا در زمان‌های متفاوتی جریان دارد. پارادوکس کلاورفیلد در سال ۲۰۲۸ جریان دارد در حالی که ۱۰Cloverfiled Lane در سال ۲۰۱۶ با این که یک گردهم‌آیی از فیلم‌های کلاورفیلد ممکن است هرگز ساخته نشود، اما به این معنی نیست که استودیوی Bad Robot نخواهد توانست فیلمی درخور از سری کلاورفیلد بسازد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.