تاریخ اکران فیلم Blindspotting با بازی داوید دیگز اعلام شد

8 February 2018 - 20:51

لاینزگیت تاریخ اکران فیلم رو به آماده Blindspotting را اعلام کرد. ستاره‌های این فیلم، داوید دیگز (Daveed Diggs) بازیگر فیلم‌های Wonder, Zootopia, The Get Down، رافائل کسل (Rafael Casal) بازیگر فیلم‌های The Away Team، Ricochet in Reverse و جانینا گاوانکار (Janina Gavankar) بازیگر فیلم‌های True Blood,Star Wars: Battlefront II هستند. فیلم‌نامه این فیلم را دیگز و کسل نوشته‌اند و کارلوس لوپز استرادا (Carlos Lopez Estrada) آن را کارگردانی می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید‌.

داوید دیگز و رافائل کسل این کمدی هیپ-هاپ که در اُکلند، کالیفرنیا ساخته شده را نوشته و در آن بازی کرده‌اند. این فیلم داستان زندگی کالین (دیگز) است که باید سه روز آخر حضورش در کانون اصلاح و تربیت را سپری کند اما دوست دوران کودکی‌اش که خیلی سریع حرف می‌زند، مایلز (کسل) دردسر ساز می‌شود. وقتی این شمارش معکوس برای آزادی کالین با خاموشی دچار وقفه می‌شود، دوستی این دو از حالت آرام خود خارج شده و وارد مسیر پر فراز و نشیبی می‌شود.

فیلم Blindspotting در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد ۹۷) اکران شده و تا ۱۰ اوت (۱۹ مرداد ۹۷) روی پرده سینماها خواهد بود. در واقع این فیلم پنج روز بعد از Jurassic World: Fallen Kingdom و دو روز قبل از فیلم‌های Sicario 2: Soldado, Valley Girl, Uncle Drew و I Feel Pretty اکران می‌شود. و اکران آن در ۱۰ اوت با فیلم‌هایی همچون Scarface, The Meg  و کمدی بدون نام آن هاسوی (Anne Hathaway) و ربل ویلسون (Rebel Wilson) به پایان می‌رسد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.