نتفلیکس حق توزیع فیلم Extinction را به‌دست آورد

9 February 2018 - 16:00

شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) حقوق انتشار فیلم Extinction «انقراض» را به‌دست آورد و این شبکه قرار است تا فیلم علمی تخیلی و هیجانی که مربوط به کمپانی‌های فیلم‌سازی گود یونیرس (Good Universe) و ماندویل فیلمز (Mandeville Films) است را منتشر کند. این فیلم قرار بود تا در تاریخ ۲۶ ژانویه و توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) منتشر شود، ولی این کمپانی از انتشار این فیلم در تاریخ مشخص شده صرف نظر کرد و پس از آن اکنون نتفلیکس قرار است تا این فیلم را منتشر کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم توسط بن یانگ (Ben Young) کارگردانی شده است و ستاره‌ی این فیلم نیز مایکل پنا (Michael Peña) است و نقش یک مرد را ایفا می‌کند که رویای تکرار شونده‌ی از دست دادن خانواده‌اش را دارد. کابوس‌های این مرد زمانی به واقعیت تبدیل می‌شوند که نیروهای مهاجمی به زمین حمله می‌کنند و با خشونت تمام، قصد نابودی این سیاره را دارند. درحالی‌که آنان درحال جنگ برای بقای زندگی‌شان هستند، او متوجه قدرت ناشناخته‌ای می‌شود که به آن وسیله می‌تواند خانواده خودش را از این خطرات حفظ کند.

از دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به لیزی کپلان (Lizzy Caplan)، مایک کالتر (Mike Colter)، لیلی اسپل (Lilly Aspell)، اما بوث (Emma Booth)، ایزرائیل بروسارد (Israel Broussard)، اریکا تریمبلی (Erika Tremblay) و لکس شراپنل (Lex Shrapnel)، اشاره کرد. همچنین فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز توسط اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) و برادلی کالب کین (Bradley Caleb Kane)، نوشته شده است. تاد لیبرمن (Todd Liberman) و دیوید هابرمن (David Hoberman) نیز تولیدکنندگان این فیلم هستند.

این قرارداد پس از آن بسته شد که دنباله‌ی فیلم Cloverfield «کلوورفیلد» مربوط به جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams)، یعنی فیلم Cloverfield Paradox «تناقض کلوورفیلد» در ماه ژانویه منتشر شد که در ادامه‌ی مراسم Super Bowl نیز قرار داشت. اکنون این فیلم قرار است تا در اواخر امسال منتشر شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.