تیموتی شلمی نقش هنری پنجم را در فیلم The King ایفا می‌کند

9 February 2018 - 17:00

تیموتی شلمی (Timothee Chalamet) قرار است تا برای اولین بار نقش اول یک فیلم را ایفا کند؛ او اخیرا به خاطر ایفای نقش عالی خودش در فیلم Call Me By Your Name «مرا با نام خودت صدا کن»، نامزد جایزه‌ی اسکار نیز شد. شلمی قرار است تا نقش شخصیت اصلی فیلم The King «پادشاه» را ایفا کند؛ این فیلم در ژانر درام است که توسط دیوید میشد (David Michôd) کارگردانی می‌شود. تولید این فیلم در ماه ژوئیه آغاز می‌شود و ژوئل ادگرتون (Joel Edgerton) و دیوید میشد نیز قرار است تا فیلم‌نامه‌ی این فیلم را بنویسند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شلمی قرار است تا نقش دوره جوانی هنری پنجم (Henry V) را ایفا کند. بعد از این‌که برادرش قبل از مراسم تاج‌گذاری در یک جنگ کشته شد، برادر کوچک‌تر در دهه‌ی ۱۳۰۰ بر تخت قدرت نشست. این فرد که با اکراه بر تخت پادشاهی نشست، زمانی تاج‌گذاری کرد که انگلستان در نزدیکی یک جنگ با کشور فرانسه بود و این امپراطوری قرار بود تا پستی و بلندی‌های زیادی را پشت سر بگذارد.

این فیلم قرار است تا توسط کمپانی نقشه بی (Plan B) ساخته شود و برد پیت (Brad Pitt)، دد گاردنر (Dede Gardner) و جرمی کلینر (Jeremy Kleiner) قرار است تا همراه با ادگرتون و میشد این فیلم را تولید کنند؛ لیز واتز (Liz Watts) که سابقه‌ی همکاری با میشد و تولید فیلم‌های Animal Kingdom «پادشاهی حیوانات» و The Rover «ولگرد» را در کارنامه‌ی خودش دارد نیز قرار است تا در تولید این فیلم همکاری داشته باشد.

آخرین فیلم میشد نیز War Machine «ماشین جنگی» بود که برای کمپانی نقشه بی و شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) ساخته شد و برد پیت در آن ایفای نقش می‌کرد. شملی نیز در حال همکاری دوباره با کمپانی نقشه‌ی بی است؛ همکاری قبلی او با این کمپانی برای فیلم درام Beautiful Boy «پسر زیبا» بود که توسط استودیو آمازون (Amazon) تولید شد و توسط فیلیکس ون گرینینگن (Felix Von Groeningen) کارگردانی شد و استیو کارل (Steve Carell) در آن ایفای نقش می‌کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Mohsen7 says:

    سلام و خسته نباشید به همه ی کارکنان عزیز خوب و دوست داشتنی سنما گیمفا

    ببخشید تیموتی شلمی نیست تیموتی شالامه است درستش.

    ممنون.

    • محمد زمانی says:

      با سلام خدمت شما. و خیلی ممنون بابت انتقادتون و اهمیت دادن به این موضوع.
      به خاطر اسم فرانسوی بازیگر، تلفظش یکم سخته ولی با این حال، این چیزی که نوشته شده صحیح‌تر هست، یعنی اگر به صورت شَلَمِی خونده بشه، درسته. اتفاقاً چند روز پیش خود بازیگر هم یه مصاحبه‌ای در این رابطه انجام داده بود. البته اون مصاحبه بیش‌تر به خاطر تلفظ نام کوچک بوده که در آمریکایی و فرانسوی متفاوت خونده میشه. با این حال، اونجا هم توضیح داده که اسمش باید به صورت “Timo-tay Shala-may” خونده بشه.
      با تشکر از شما.