ستاره‌های سریال The Killing در سریال Hanna بازی می‌کنند

10 February 2018 - 15:56

اقتباس تلوزیونی از درام اکشن جو رایت (Joe Wright) با نام Hanna در دست ساخت بوده و حالا مشخص گردیده که زوج هنری سریال The Killing، میری انوس (Mireille Enos) و جوئل کینمن (Joel Kinnaman) در این فیلم دوباره کنار هم ظاهر می‌شوند. این زوج به اسم کرید-میلز (Esme Creed-Mills) در نقش هانا در سریال رو به آماده آمازون می‌پیوندند که داستان تلاش CIA برای به دام انداختن دختر جوانی است که مهارت‌های خارق‌العاده‌ای دارد در حالی که او و پدرش به کرات از چنگال سی آی اِی می‌گریزند. انوس در نقش ماریسا، ماموری که به دنبال این دو است، ظاهر می‌شود و کینمن نقش اریک، پدر هانا که قبلا نظامی بوده و ۱۵ سال است که دخترش را از همه جدا کرده و تمرین می‌دهد، را بازی می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

صحبت درباره بازیگران این سریال ارزشمند است چون نه تنها این اولین گروه بازیگران است که مه سال گذشته اعلام شد بلکه همکاری مجدد انوس و کینمن است که هر دو در درام مشهور شبکه AMC یعنی The Killing درخشیدند. این زوج چهار فصل از سریال (سه فصل در شبکه AMC و یک فصل در شبکه نتفلیکس) روی راز قتل دختر جوانی کار کردند و نقش کارآگاه‌هان سیتل، سارا لیندن و استفان هولدر را بازی کردند. از آن زمان به بعد این دو در سریال و فیلم‌های زیادی بازی کردند.‌ کینمن اخیرا در فیلم علمی تخیلی نتفلیکس، Altered Carbon بازی کرده در حالی که انوس در فیلم The Catch شبکه ABC دو فصل در مقابل پیتر کروس (Peter Krause) بازی کرده و در اقتباس رو به آماده آمازون، Good Omens ظاهر شده است.

طبق گزارش پایگاه خبری ورایتی، شخصیت‌های انوس و کینمن همان‌هایی است که در فیلم سال ۲۰۱۱ توسط کیت بلانچت (Cate Blanchett) و اریک بانا (Eric Bana) بازی شدند. اگرچه سریال هانا اتحاد دیگری بین لیندن و هولدر است، این زوج طرف مخالف نزاع اصلی سریال هستند. با توجه به فرمت توسعه‌یافته این سریال تلوزیونی، احتمال می‌رود که این دو در صحنه‌های بیشتری نسبت به بلانچت و بانا بازی کنند.‌

با اینکه اقتباس یک فیلم برای سریال شدن با خطرات زیادی مواجه است، هانا سریال تلوزیونی است که دیوید فار (David Farr) آن را به همراه سیث لاکهد (Seth Lochhead) می‌نویسد. فار اخیرا سرش شلوغ بوده و روی اقتباس The Night Manager و هم‌چنین سریال جدید McMafia شبکه AMC و Electric Dreams شبکه آمازون کار می‌کرده است. حضور او در این سریال به این معنی است که چیزی از فیلم اصلی پیدا کرده که ارزش بسط داده شدن دارد.

این سریال را سارا آدینا اسمیت (Sarah Adina Smith) کارگردانی می‌کند که دو قسمت از سریال Room 104 شبکه HBO و Mal Heart را با بازی رامی مالک ساخته و قسمت جدیدی از فصل دوم سریال Legion شبکه FX را کارگردانی کرده است. تاکنون بنظر می‌رسد این سریال بازیگران خوبی در اختیار دارد و عوامل پشت صحنه آن کار بلد هستند. امیدواریم به زودی اخبار بیشتری پیرامون این سریال تلوزیونی منتشر شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.