آیا فیلم «عصبانی نیستم» از ۲۵ بهمن اکران می‌شود؟

10 February 2018 - 14:15

در حالی که قرار بود ماه گذشته فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان در سینماهای کشور به نمایش درآید، در نهایت جلوی اکران این فیلم گرفته شد. در هفته های گذشته یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد که زمان دقیق اکران این فیلم توقیفی مشخص شده اما نمی‌توان به دلیل برخی ملاحظات تاریخ دقیق نمایش آن را اعلام کرد. امروز روزنامه جوان با انتشار مطلبی اعلام کرد که این فیلم از ۲۵  بهمن در سینماهای کشور به روی پرده خواهد رفت.

در ابتدای مطلب امروز روزنامه جوان درباره آغاز اکران «عصبانی نیستم» آمده است:

«در حالی که فیلم پرحاشیه و حامی فتنه «عصبانی نیستم!» به کارگردانی رضا درمیشیان بعد از بازبینی و اصلاحات مجدد قرار بود ماه گذشته اکران شود، زمان نامناسب انتخاب شده در آستانه یوم‌الله نهم دی برای اکران این فیلم در نهایت نمایش آن را منتفی کرد. هر چند ابراهیم داروغه‌زاده در همان مقطع اکران آن را در زمانی مناسب قطعی دانست.»

این روزنامه در ادامه زمان اکران فیلم «عصبانی نیستم» را اعلام می‌کند:

«حال شنیده‌های «جوان»حاکی از این است که بعد از جلسه نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون فرهنگی با مدیران سازمان سینمایی اکران این فیلم در روز ۲۵ بهمن قطعی شده و مدیران سینمایی به نمایندگان قول اکران فیلم در این زمان را داده‌اند تا بعد از هیاهوهای جشنواره فجر این فیلم اکرانش را در سینماها آغاز کند.»

جوان در پایان می نویسد:

«فارغ از این موضوع که صحت این اخبار چه میزان است، اما جای این سوال مهم ‌خالی است که فارغ از محتوا و ساختار فیلم عصبانی نیستم، اگر مدیران ارشاد از ترس حواشی پیش رو جرات اکران این فیلم را ندارند دیگر مجوز اکران دادن‌شان به این فیلم چه بود؟ و سوال مهم‌تر این‌که مدیران وزارت ارشاد که خود را مدعی ترویج اخلاق در هنر و سینما می‌دانند، چگونه به خود اجازه می‌دهند اینگونه تقوا و اخلاق را زیر پا بگذارند و مصاحبه‌ای جعلی و دروغ را در رسانه‌ها تکثیر و منتشر کنند. جالب است که در طرح اولیه عصبانی نیستم که به ارشاد ارائه شده هیچ اشاره‌ای به رویدادهای سال ۸۸ نشده است.»

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.