کاپیتان آمریکا عکس دسته جمعی انتقام‌جویان را خراب کرد

11 February 2018 - 15:03

کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز Chris Evans) موفق شد خودش را در عکس بامزه‌ای در کنار بقیه دوستان انتقام‌جویش جا کند. در حالی که دنیای گسترده مارول در حال تکامل است، شخصیت‌های جدید بیشتری معرفی می‌شوند. با اینکه توسعه فرنچایزها بخش عادی ساخت دنیا جدید است، گاهی بهتر است نگاهی بر چگونگی موفقیت این فیلم‌ها و مسیری که پیموده‌اند و افرادی که به این پیشرفت کمک کرده‌اند، داشته باشیم. دیدن شش تن از اعضای اصلی انتقام‌جویان کنار هم قبل از مواجه شدن با بزرگترین دشمن‌شان در Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) در یک عکس برای طرفداران خیلی جالب است. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف اینکه این گروه طی چند سال گذشته در پروژه‌های مختلف مارول ظاهر شدند اما طرفداران آن‌ها را از فیلم Avengers: Age of Ultron کنار هم ندیدند. ثور و هالک در فیلم Thor: Ragnarok به ماجراجویی فضایی رفتند در حالی که استارک و راجرز در کنار ناتاشا و کلینت در Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) مشغول بودند. در حالی که تمامی مسیرهای دنیای گسترده مارول به فیلم‌های جو و آنتونی راسو (Joe and Anthony Russo) ختم می‌شوند، سرانجام همگی آن‌ها متحد می‌شوند هرچند این اتفاق در شرایط خوبی نمی‌افتد.

رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک تصویر گروهی با اعضای اصلی انتقام‌جویان به اشتراک گذاشته است. اما با اینکه او، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johannson)، مارک رافالو (Mark Ruffalo)، کریس همسورث (Chris Hemsworth) و جرمی رنر (Jeremy Renner) بهترین ژست خود را گرفته‌اند، به نظر می‌رسد ایوانز ناگهان داخل تصویر پریده است برای همین کمی تار افتاده و عکس آن‌ها را با مزه کرده است. بعضی‌ها هم به شوخی گفتند که این انتقام استارک از راجرز بخاطر پیچاندن و دروغ گفتن به او در جنگ داخلی است. می‌توانید این تصویر را در قسمت زیر مشاهده کنید:

متاسفانه به نظر نمی‌رسد این عکس تازه انداخته شده باشد. بیشتر شبیه این است که سه سال پیش سر فیلم‌برداری Age of Ultorn گرفته شده باشد. به سختی می‌توان در این عکس لبا‌س‌های آن‌ها را دید اما موی جوهانسون نشان می‌دهد که این عکس متعلق به زمانی است که آن‌ها به برنامه زنده جیمی کیمل رفتند تا درباره فیلم سال ۲۰۱۵ صحبت کنند. اگرچه این تصویر قطعا برای همه یک نوستالژی است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.