وقتی آهنگ سریال Friends برروی تریلر Rogue One قرار گیرد!

27 August 2016 - 15:24

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p | دانلود ویدئو با کیفیت ۳۶۰p

به مدت ۱۰ سال شهروندان آمریکا با شنیدن آهنگ I’ll be there for you (من در کنار تو خواهم بود) می‌دانستند که زمان تماشای قسمت بعدی یکی از قوی‌ترین سریال‌های کمدی تلویزیون شده است. سریال Friends «دوستان» از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ با خنده‌ها و احساسات شما همراه شد و دست به خلق یکی از بهترین سیتکام های تاریخ زد. ویدئوی جدیدی در یوتیوب منتشر شده است که آهنگ و سبک تیتراژ Friends را برروی تریلر جدید فیلم Rogue One: A Star Wars Story قرار می‌دهد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

فیلم Rogue One به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards) و بازی فلیسیتی جونز (Felicity Jones) در نقش جین ارسو در ۱۴ دسامبر امسال بر روی پرده سینماهای آمریکا و سراسر جهان قرار می‌گیرد. نویسندگان این فیلم داستان دزدیده شدن نقشه‌های ستاره مرگ (Death Star) توسط گروهی از مزدوران و افراد سرکشی که بر علیه امپراتوری می‌جنگند را به نمایش می‌گذارد.

اگر به خاطر داشته باشید، در قسمت اول فیلم‌های استاروارز با نام A New Hope «امیدی تازه» نقشه‌های این اسلحه دزدیده شده بود و شورشی‌ها به کمک آن توانستند امپراتوری را شکست دهند. این فیلم در واقع داستان دزدیده شدن همین نقشه‌ها را نشان می‌دهد و پیش درآمدی بر A New Hope خواهد بود.

قسمت هشتم استاروارز هم مراحل تولید را سپری می‌کند و دسامبر سال آینده ماجرای نسل جدید ماجراجویان کهکشانی بسیار دور را به تصویر می‌کشد. این ویدئو فوق العاده را از دست ندهید!

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.