کارگردان فیلم Red Sparrow پیشنهادات یا جلساتی درباره‌ی فیلم‌های مارول و دی‌سی داشته است

12 February 2018 - 16:04

فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردان فیلم Red Sparrow «گنجشک سرخ» اقرار می‌کند که قبلا جلساتی پیرامون فیلم‌های دی‌سی و مارول داشته است. لارنس فیلمساز منحصربه‌فردی است و برای فیلم‌هایی نظیر Constantine «کنستانتین»، I Am Legend «من افسانه‌ام» و همچنین سه فیلم پایانی مجموعه‌فیلمِ The Hunger Games شناخته می‌شود. آن رابطه‌ی حرفه‌ای که او با جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در فیلم‌های The Hunger Games داشت نهایتا به همکاری این دو در فیلم «گنجشک سرخ» انجامید. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«گنجشک سرخ»ِ لارنس فیلمی جاسوسی براساس رمانی به همین نام نوشته‌ی جیسون مَتیوس (Jason Matthews) است. این فیلم داستان دومینیکا اگورووا (Dominica Egorova)، مأمور سرویس اطلاعاتی روسیه (معروف به گنجشک) است که زمانی که عاشق یک مأمور سازمان سیا می‌شود، تصمیم می‌گیرد به جاسوسی دوجانبه تبدیل شود. تا این‌جا با توجه به داستان و تریلر فیلم «گنجشک سرخ»، قیاسِ میان آن و فیلم Black Widow «بیوه‌ی سیاه» اجتناب‌ناپذیر است. لارس هم که اقرار کرده جلساتی برای کارگردانی فیلمی از مارول داشته است. اگرچه آن جلسات هرگز در استودیوی مارول نبوده است.

فرانسیس لارنس در مصاحبه‌ای با ام‌تی‌وی (MTV) برای فیلم «گنجشک سرخ» اقرار کرده که جلساتی برای کارگردانی فیلم‌هایی از دو کمپانی مارول و دی‌سی داشته اما این جلسات هرگز برای دنیای سینمایی مارول نبوده‌اند. او همچنین گفته که قطعا علاقه‌ای به کارگردانی هیچ‌کدام از این فیلم‌ها ندارد.

من قطعا جلساتی داشته‌ام. اما هرگز جلسه‌ای با مارول نداشته‌ام. من هیچ‌وقت جلسه‌ای درباره‌ی فیلم‌های مارول با مسئولان کمپانی مارول نداشته‌ام. پیشنهادهایی درباره‌ی فیلم‌های مارول در دیگر استودیوها به من شد که به آن‌ها علاقه‌ای نداشتم. و همچنین جلساتی با مسئولان دی‌سی داشته‌ام.

لارنس همچنین تأیید کرد که جلساتش برای ساخت فیلمی از مارول در استودیوهای فاکس قرن بیستم و سونی برگزار شد. با توجه به جنس کارگردانانی که کمپانی فاکس برای فیلم Gambit لحاظ کرده، مشخص است که چرا زمانی لارنس برای ساختن فیلمی برای مارول در نظر گرفته شده بود. متأسفانه او فاش نمی‌کند که قرار بوده چه فیلمی را برای مارول کارگردانی کند. با توجه به این‌که او فیلم «کنستانتین» را کارگردانی کرده، قطعا گزینه‌ی ایده‌آلی برای ساختن فیلم Justice League Dark «لیگ عدالت تاریک» می‌بود. اما او هیچ علاقه‌ای به آن پروژه و هیچ فیلم کامیک‌بوکی دیگری ندارد.

منظور شما فیلم «لیگ عدالت تاریک» است؟ نمی‌دانم. باید بگویم من هیچ کِششی به سمت داستان‌های کتاب‌های مصور در خودم احساس نمی‌کنم. فیلم اولم براساس کتاب مصور بود اما من خیلی کششی به سمت آن‌ها حس نمی‌کنم. نمی‌دانم چرا.

لارنس قطعا تنها کارگردانی در هالیوود نیست که علاقه‌ای به ساخت فیلمی براساس کتاب‌های مصور ندارد و قطعا تنها کسی نیست که قبلا چنین فیلمی ساخته و اکنون به ساخت فیلم دیگری از آن جنس بی‌میل است. اما همچنان پی بردن به این‌که کارگردانی کدام فیلم به او پیشنهاد شده، جالب می‌بود و دانستن این‌که آن فیلم با کارگردانی او چگونه می‌شد. فعلا طرفداران می‌توانند کارگردانی او را در فیلمی مشابه‌ی «بیوه‌ی سیاه» ببینند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.