احتمال حضور کریستوف والتس در فیلم Alita: Battle Angel

26 August 2016 - 19:00

همانطور که می‎دانید فیلم Alita: Battle Angel «آلیتا: نبرد فرشته» هنوز در مرحله فیلم‎برداری است. فیلمی با تهیه‎کنندگی جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردانی رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) و بازی رزا سلزار (Rosa Salazar) درحال تولید است. به‎نظر می‎رسد کریستوف والتس(Christoph Waltz) درحال مذاکره برای دریافت یکی از نقش‌های نسبتا اصلی فیلم است. در ادامه با وبسایت سینما‎گیمفا همراه باشید.

داستان فیلم Alita: Battle Angel درباره یک زن فرا‎‌انسان است که توسط یک دانشمند سایبرنتیک، دکتر دایسون ایدو (Dyson Ido)، پیدا می‌شود. این دختر حافظه خود را از دست داده ولی بدون دلیل خاصی در هنرهای رزمی عالی است! برای همین او به یک شکارچی جایزه‌بگیر تبدیل می‎شود و به دنبال کشف دوباره‌ی گذشته‌ای که فراموش کرده می رود.

گویا جیمز کامرون و رابرت رودریگز می‎خواهند کریستوف والتس نقش دکتر دایسون ایدو را بازی کند که با توجه به نقش‎های قبلی او، گزینه‌ی خوب و منطقی به‎نظر می‎رسد. دایسون ایدو یک Cybersurgeon است که مشکل آنیتا را برطرف کرده و مربی او می‌شود. شایان‎به ذکر است که والتس معمولا نقش‎های شرور و بد را بازی می‎کند و جدیدترین نقشی که در آن ظاهر شده نقش لئون روم (Léon Rom) در فیلم The Legend Of Tarzan «افسانه تارزان» است. البته وی با نقش های مثبت و دوستانه تر غریبه نیست همانطور که بازی چشمگیر او را در نقش دکتر کینگ شولتز در فیلم  Django Unchained «جنگویِ از بند رسته» شاهد بودیم.

هنوز تاریخ اکران فیلم Alita: Battle Angel اعلام نشده است ولی احتمال دارد کمپانی Fox تاریخ انتشار این فیلم را در جولای ۲۰۱۸ قرار دهد.

منبع: screencrush

Save

Save

Save

Save

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.