سلاح جدید ثور در فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» مشخص شد

12 February 2018 - 20:22

سلاح جدید ثور (Thor) در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» تایید شد که Jarnbjorn باشد یا حداقل یکی از سلاح‌های اسگارد باشد. از آنجا که هلا (Hela)، مجولنیر (Mjolnir)، گرانبها‌ترین سلاح ثور را در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» از تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، نابود کرد، طرفداران کامیک بوک تئوری‌های مختلف را با هم تطبیق داده تا متوجه شوند که آیا ثور می‌تواند مجولنیر را دوباره بسازد (و اگر می‌تواند چگونه این کار امکان پذیر است) و یا در پی یک سلاح جدید خواهد بود. همانطور که معلوم شد، ثور گزینه‌ی دوم را انتخاب کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اولین تریلر از فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» ساخته‌ی آنتونی (Anthony) و جو روسو (Joe Russo) در ماه نوامبر سال گذشته منتشر شد و  سلاح احتمالی ثور را نشان داد که به نظر می‌رسد Jarnbjorn باشد. اوایل سال پیش با پخش یک تریلر برای «راگناروک» مخاطبان متوجه شدند که ثور در انتقام جویان ۳ سلاحی جدید به دست خواهد داشت.

یک عکس جدید در آخر این هفته منتشر شد که ظاهرا سلاح جدید ثور در «انتقام جویان: نبرد ابدیت» را نشان می‌داد. در حالی که افراد زیادی انتظار داشتند تا Jarnbjorn را ببینند، سلاح جدید نمایش داده شده گویی نسخه‌ی نامحدود مجولنیر است و نیمه‌ی آن چکش و نیمی تبر است (چیزی شبیه به ترکیب Jarnbjorn و Stormbreaker). در زیر نگاهی به این عکس می‌اندازیم:

کسی همانند ثور قطعا از سلاح‌های زیادی استفاده کرده است. در حالی که Jarnbjorn یک انتخاب بدیهی برای ثور در انتقام جویان ۳ بود، این نسخه‌ی بینهایت از مجولنیر بیشتر خودنمایی می‌کند. جدای از این حقیقت که مارول قصد دارد تا از کامیک‌های دنیای سینماتیک مارول بیشتر استفاده کند، ثور می‌بایست از سلاحی استفاده کند که مناسب با چکش او باشد. چرا که او خدای صاعقه هاست!

صرف نظر از اینکه ثور در فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» از یک تبر یا یک چکش-تبر استفاده کند، واضح است که او از یک سلاح جدید باید بهره مند شود. جدای از این‌ها، چه کسی بهتر به او در یک ماموریت ویژه مثل این، به جز نگهبانان کهکشان کمک خواهد کرد؟ و علاوه بر این گروت (Groot)، به ثور مقداری از خودش را قرض داد تا بعنوان سلاح استفاده کند. با توجه به این‌که گروت از جنس بسیار با دوامی است! می‌تواند وسیله‌ی مقاومی برای ساخت سلاح جدید مجولنیر باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.