چرا اسم مگنیتو در فصل اول سریال The Gifted برده نشد

12 February 2018 - 23:25

با اینکه فصل اول سریال The Gifted نشان داد که پولاریس دختر مگنیتو است، این سریال هنوز نام Master of Magnetism را نبرده و حالا سازنده این سریال، مت نیکس (Matt Nix) علت آن را توضیح می‌دهد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران کتاب‌های کامیک وقتی متوجه شدند اما دامونت (Emma Dummont) نقش پولاریس را در سریال The Gifted بازی می‌کند بسیار خوشحال شدند. این شخصیت یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های مردان ایکس است.‌ او دختر مگنتیو است و تمامی قدرت‌های او را به ارث برده است. در کامیک‌ها، لورنا داین اغلب بر سر این میراث می‌جنگد. فصل اول این سریال طرح داستان قدیمی را دنبال می‌کند. اگرچه این سریال هرگز اسم مگنیتو را استفاده نکرده است. طرفداران این سریال مشتاق بودند بدانند چرا این سریال از بردن نام مگنیتو ابا دارد. حالا مت نیکس دلیل این امر را توضیح داده است. وی در مصاحبه با TVLine، اظهار داشت که او در اینباره بسیار محتاط بوده:

نمی‌خوام حاشیه برم ولی نمی‌خوایم یهو وارد جریانات فیلم بشیم‌. پدر پولاریس همون پدر پولاریسِ.

فاکس اولین استودیویی نیست که تهیه کننده خود را از استفاده از شخصیت‌های فیلم‌هایش در اقتباس‌های تلوزیونی باز می‌دارد.‌ سریال Arrow برنامه‌هایی برای هارلی کویین داشت اما وقتی برادران وارنر مشغول ساخت Suicide Squad (جوخه انتحاری) شد، مجبور شد آن را کنار بگذارد.

از نظر روایت، این تصمیم که نام مگنیتو برده نشود، بخشی از طرح مربوط به شخصیت پولاریس است: مگنیتو تبهکاری است که نژاد جهش یافته‌ها را بد جلوه داد. او کسی است که این خط زمانی را از بین برد جایی که همه از جهش یافته‌ها متنفر هستند یا می‌ترسند. همانند کامیک‌ها، واکنش لورنا به این موضوع خیلی پیچیده است:

می‌دانیم ضرورت چه چیزی را ایجاب می‌کند و باید از فیلم‌ها دور بمانیم و آن را در چشم خود تبدیل به یک ارزش کنیم. حالا این شخصیت‌های فیلم‌هایی هستند که واقعا نمی‌خواهند درباره‌شان حرفی زده شود؛ پدر لورنا رهبر گروه جهش یافته‌ها است که جهش‌یافته‌ها را وحشتناک جلوه کرده و آن‌ها را به مشکل انداخته است.

توضیحات نیکس جوابگوی ابهامات فصل دوم این سریال است. طرفداران دوست دارند بیشتر درباره تاریخ سریال بدانند و سریال‌ از طرفی هر کاری می‌کند که به ریشه فیلمی‌اش نرسد. این یعنی مردان ایکس و برادری هیچوقت بر نمی‌گردند و حتی این احتمال وجود دارد که این سریال هیچوقت نشان ندهد چرا این دو گروه ناپدید شدند. این قطعا گروهی از طرفداران را ناامید می‌کند اما گروه دیگری را خوشحال می‌سازد.‌

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.