بازگشت جیمز فرانکو به فصل دوم سریال The Deuce

13 February 2018 - 15:30

جیمز فرانکو (James Franco) بازیگر و تهیه کننده به فصل دوم سریال The Deuce شبکه HBO بر می‌گردد. فرانکو دو نقش در این سریال که داستان وقایع دهه ۷۰ را نشان می‌دهد بعنوان صاحب یک بار به نام وینست مارتینو و برادر بی قانونش، فرانکی داشت. شبکه HBO ساخت فصل دوم سریال The Deuce را به دیوید سیمون (David Simon) و جورج پلکانوس (George Pelecanos) سفارش داده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خیلی‌ها تعجب کردند که فرانکو خودش برای بازی در فصل دوم برگشته چون وی اخیرا مورد اتهام آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بود. او در مراسم گلدن گلوب برای بازی در نقش تامی ویسو فیلم The Disaster Artist برنده جایزه شد و آلی شیدی (Ally Sheedy) در توئیتی او را متهم به انحراف اخلاقی کرده بود. سپس وایولت پالی (Violet Paley) در این باره اتهاماتی به او زد و او را متهم به آزار جنسی خود و دوست ۱۷ ساله‌اش در آن زمان کرد. بعدا روزنامه لس آنجلس تایمز فرانکو را برای آزار جنسی ۵ زن متهم دانست.

به نظر می‌رسد حداقل حالا شبکه HBO در کنار فرانکو در مقابل این اتهامات می‌ایستد. ET گزارش کرده که در طول مراسم یکشنبه شب WGA، نویسنده سریال The Deuce، مگان ابوت (Megan Abbott) خبر بازگشت فرانکو به این سریال را تایید کرده است.

سازنده سریال، دیوید سیمون نیز در مصاحبه اخیرش با سایت ورایتی اعلام کرده که نه او و نه شبکه HBO هیچ کدام شکایتی از فرانک مبنی بر رفتار بد وی در طول تولید سریال دریافت نکردند. فرانکو خود نیز این اتهامات را در برنامه بعد از گلدن گلوب، The Late Show با مجری‌گری استفان کالبرت (Stephen Colbert) رد کرده است. قبل از این اتهامات، تصور می‌شد فرانکو برای بازی در فیلم The Disaster Artist نامزد اسکار شود. اما وقتی اسامی نامزدها اعلام شد، نام فرانکو در لیست نبود. تصویر او همچنین از روی جلد مجله Vanity Fair نیز حذف شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.