اختصاصی: تصاویر ویژه سینماگیمفا از اختتامیه‌ جشنواره‌ فجر

13 February 2018 - 18:16

سی و ششمین جشنواره‌ی فیلم فجر با همه‌ی خوبی‌ها و بدی‌هایش چند روز پیش به اتمام رسید و اختتامیه‌ی آن نیز برگزار شد. همانند دو سری قبل، تصاویر ویژه‌ای را برایتان تدارک‌ دیده‌ایم. جزییات بیش‌تر و مشاهده‌ی تصاویر اختصاصی سایت سینماگیمفا از این رویداد، با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر که توسط رضا رشیدپور اجرا شد، با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود. برخی از اعتراضات به نحوه‌ی برگزاری و اجرای مراسم مربوط می‌شد و همچنین عده‌ای به دادن سیمرغ بلورین به بعضی از فیلم‌ها اعتراض داشتند.
فیلم‌هایی نظیر به وقت شام، مغزهای کوچک‌‌ زنگ‌زده، تنگه ابوقریب، دارکوب و… که در جشنواره نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شدند، توانستند در بخش جوایز نیز پررنگ ظاهر شوند. به خصوص فیلم تنگه ابوقریب ساخته بهرام توکلی که توانست جوایز زیادی از جمله جایزه‌ بهترین فیلم را دریافت کند.

اکنون، در ادامه‌ی ارائه عکس‌های اختصاصی و ویژه از جشنواره‌ی فیلم فجر، مفتخریم سومین سری این عکس‌ها که مربوط به مراسم اختتامیه این جشنواره است را در دسترس شما قرار دهیم. تصاویر این سری از نامزدهای اصلی جوایز و ستاره‌های سینمای ایران گرفته شده است. شما می‌توانید تمامی این تصاویر را از پایین مشاهده کنید.

عکاسان: مهتاب جعفری، کتایون علاقه‌بندی

منبع: سینماگیمفا

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.