ساخت فصل دوم سریال Punisher اواخر این ماه آغاز می‌شود

14 February 2018 - 08:00

در حالی که قرار است فیلمبرداری فصل دوم سریال مجازاتگر (The Punisher) اواخر ماه جاری آغاز شود، نتفلیکس (Netflix) و مارول (Marvel) خود را برای پروژه بعدی‌شان آماده می‌کنند. مارول از تحویل دادن پروژه‌هایش به نتفلیکس به موفقیت کلانی رسیده، و طولی نکشید که دو طرف قرارداد اولیه خود را گسترش دادند. فصل اول مجازاتگر آنقدر موفق بود که فقط بعد از مدت کوتاهی، نتفلیکس قصد خود را برای ساخت فصل بعدی آن اعلام کرد. این تنها دو ماه پیش بود و حالا فصل دوم به سرعت در حال تدارک می‌باشد. اخیرا حدس و گمان‌هایی هم درمورد داستان آن منتشر شده‌است. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

SpoilerTV اعلام کرد که فیلمبرداری فصل دوم اواخر این ماه، به طور دقیق ۲۶ فوریه، آغاز خواهد شد. یعنی فقط دو هفته بعد، پس بعید نیست خیلی زود اطلاعات زیادی از آن منتشر شود. هنوز خبر رسمی از اینکه چه کسانی به سریال خواهند پیوست منتشر نشده، و گویا اتمام فیلمبرداری ۲۰ ژوئیه خواهد بود. چنانچه این تاریخ‌ها دقیق باشند، شاهد بازگشتی سریع از فصل دو این سریال خواهیم بود. شاید به همین خاطر است که اطلاعات کمی از فصل دو و اینکه چطور داستان آن نوشته شده‌است داریم. با این حال، احتمالا در این فصل شاهد ترکیبی از شخصیت‌های گذشته و شخصیت‌های جدید باشیم.

با وجود اینکه فیلمبرداری این ماه آغاز و تابستان به پایان می‌رسد ممکن است انتظار زیادی برای دیدن مجازاتگر بکشیم. علاوه بر این سریال، محصولات مشترک مارول و نتفلیکس زیادی در راه‌اند. فصل دوم جسیکا جونز (Jessica Jones) در ماه بعد، و فصل‌های جدید Daredevil و Luke Cage در سال جاری پخش خواهند شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.