جیسون استاتهام و دی. جی. کاروسو در حال مذاکره برای ساخت فیلم Killer’s Game

14 February 2018 - 21:03

هالیوود ریپورتر گزارش کرده که فیلم Killer’s Game، ایده‌ی فیلمی که دو دهه است در حال بررسی است احتمالا به سرانجام می‌رسد. جیسون استاتهام (Jason Statham) بازیگر فیلم‌های The Transporter و Crank و دی. جی. کاروسو (D. J. Caruso) کارگردان فیلم‌های Disturbia, Eagle Eye, XXX: The Return of Xander Cage برای ساخت فیلم Killer’s Game تیم تشکیل می‌دهند، فیلمی که بر اساس رمان سال ۱۹۹۷ نوشته‌ی جی بونانسینگا (Jay Bonansinga) است که از زمان انتشار در هالیوود چرخیده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این کتاب درباره جو فلاد است، آدمکشی که به خودش بخاطر کشتن آن‌هایی که مستحق مرگ هستند، افتخار می‌کند چون دکترش گفته فقط چند ماه زنده است. فلاد که می‌خواهد دنیا را به کام مرگ بکشاند می‌فهمد نتیجه آزمایش‌اش اشتباه بوده و او کاملا سالم است. حالا باید از رفتارهای سابق‌اش، دوری کند.

استیو ریچاردز (Steve Richards) و اندرو لیزر (Andrew Lazar) این فیلم را تولید می‌کنند و درباره مسائل مالی و توزیع فیلم در حال مذاکره با STXfilms هستند.

نسخه‌ی فیلمی Killer’s Game در چند استودیو هالیوودی از جمله پارامونت و برادران وارنر چرخیده است. الکس پرویز (Alex Proyas)، جان وو (John Woo)، پیتوف (Pitof)، روپرت وینرایت (Rupert Wainwright)، سیمون کرین (Simon Crane) و سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) کارگردانانی هستند که قبلا قرار بوده این پروژه را بسازند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.