قسمت دوم فیلم سینمایی Angry Birds Movie ساخته خواهد شد

26 August 2016 - 18:00

علی رغم نقدهای متفاوت و مختلفی که دریافت کرد، فیلم سینمایی Angry Birds Movie «پرندگان خشمگین» در باکس آفیس با موفقیت قابل توجهی رو به رو شد که البته این موفقیت را مدیون اکران در اوایل تابستان، داشتن صداپیشگان حرفه‌ای و فرنچایزی شناخته شده با کانون هواداران قدرتمندش بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

همان طور که شاید پیش بینی کرده باشید، اقتباس انیمیشنی از این مجموعه بازی‌های ویدیویی پرطرفدار به حدی موفق بود که چراغ سبز ساخت دنباله‌ای جدید برای آن صادر شده است. اگر با خواندن این خبر دارید چشمتان را می‌چرخانید به یاد بیاورید که ما شاهد ساخت دنباله‌هایی از فیلم‌هایی به مراتب بدتر و کمتر موفق نسبت به این فیلم بودیم.

در مصاحبه‌ای با Wall Street Journal مدیر اجرایی Rovio، کتی لورانتا (Kati Levoranta) از برنامه‌ی شرکت برای ساخت دنباله‌ای جدید برای فیلم پرندگان خشمگین که فروشی ۳۴۶٫۶ میلیون دلاری در سراسر جهان داشت، خبر داد. این میزان فروش پرندگان خشمگین را تبدیل به دومین فیلم پرفروش ساخته شده از روی بازی ویدیویی تمام تاریخ می‌کند. در این لیست فیلم سینمایی وارکرفت در جایگاه نخست قرار دارد.

این دنباله هنوز کارگردان و تاریخ اکران مشخصی ندارد و اطلاعات دیگری درباره‌ی این فیلم در مقاله WSJ دیده نمی‌شود. کلی کیتیس (Clay Kaytis) و فرگال ریلی (Fergal Reilly) اولین کارگردانی خود را با این فیلم تجربه کردند. داستان این فیلم حول محور سه پرنده با مشکل کنترل خشم می چرخد که برای شکست خوک‌های سبزی که به سرزمینشان حمله می‌کنند با هم متحد می‌شوند.

از صداپیشگان این فیلم می‌توان به بیل هیدر (Bill Hader)، جیسون سودکیس (Jason Sudeikis)، دنی مک‌براید (Danny McBride)، جاش گد (Josh Gad)، مایا رودولف (Maya Rudolph)، کیت مک‌کینون (Kate McKinnon)، شان پن (Sean Penn)، کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key)، پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) و تونی هیل (Tony Hale) اشاره کرد.

منبع: screencrush

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.