استودیو برادران وارنر اکران اسپین‌آف The Nun را به تعویق انداخت

14 February 2018 - 21:30

برادران وارنر تاریخ فیلم The Nun را از ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۸ به ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ تغییر داد. در این فیلم بازیگرانی همچون دمیان بیچیر (Demian Bichir)، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، یوناس بلاکت (Jonas Bloqet)، شارلوت هپ (Charlotte Hope)، اینگرید بیسو (Ingrid Bisu) و بانی آرونز (Bonnie Aarons) بازی می‌کنند. تاریخ اکران قبلی با اکران فیلم‌های Incredibles 2، Tag، Super Fly، On Chesil Beach و فیلم بدون نام یونیورسال همراه بود. در تاریخ جدید فقط این فیلم اکران می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی راهبه جوانی در صومعه‌ای در رومانی خودکشی می‌کند، کشیشی (دمیان بیچر) با گذشته شبح‌زدگی‌اش و کارآموزی در آستانه پیمان آخرش (تایسا فارمیگا)، برای انجام تحقیقات به واتیکان فرستاده می‌شود. آن‌ها با کمک یکدیگر راز نامقدسی کشف می‌کنند که نه تنها زندگی‌شان بلکه ایمان و روحشان را به خطر می‌اندازد و با نیروی شیطانی به شکل همان راهبه شیطانی که مخاطبین را برای اولین بار در The Conjuring 2 ترساند، مواجه می‌شوند و صومعه تبدیل به میدان مبارزه وحشتناکی بین زنده‌ها و مرده‌ها می‌شود.

فیلم The Nun دومین اسپین‌آف سری فیلم‌های The Conjuring است که جا پای فیلم Annabelle گذاشته که پیش‌درآمدش با نام Annabelle: Creation که تابستان گذشته راهی سینماها شد، ساخته شد. چیزی که این اسپین‌آف را بسیار جذاب کرده، این است که شخصیت The Nun به تازگی به The Conjuring 2 اضافه شده و خیلی سریع مورد استقبال طرفداران دنیای وحشت قرار گرفت و یک هفته بعد از اکران The Conjuring 2 اعلام شد که فیلم انحصاری آن در دست ساخت است.

کورین هاردی (Corin Hardy) که قبلا انیمیشن کوتاه Butterfly، موزیک ویدئو و فیلم ترسناک The Hallow را کارگردانی کرده بود این فیلم را به نویسندگی گری دابرمن (Gary Dauberman) و جیمز وان (James Wan) کارگردانی می‌کند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.