رایان مورفی قرارداد میلیونی با نتفلیکس امضا کرد

14 February 2018 - 22:42

تهیه کننده، کارگردان و نویسنده ساختارشکن و برنده جوایز امی، گلدن گلوب و Peabody، رایان مورفی (Ryan Murphy) و Ryan Murphy Productions قرارداد چندساله‌ای برای ساخت فیلم و سریال‌های جدید برای شبکه نتفلیکس از اول ژوئیه ۲۰۱۸ بسته‌اند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تد ساراندس (Ted Sarandos) مسئول تولید محتوای شبکه نتفلیکس در این باره می‌گوید:

سریال‌های رایان مورفی روی عصر فرهنگی جهانی تاثیر گذاشته و ژانرهای جدیدی خلق کرده و مسیر تاریخی تلوزیون را تغییر داده است. علاقه او به برتری و صدا دادن به چیزی که نشان داده نشده، نمایش ابعاد منحصر به فرد یا ما را متعجب ساختن، نفوذ به کار است. از زمان اولین سریال Nip/Tuck گرفته تا American Crime Story  و   American Horror Story، دیده‌ایم چطور این سبک از داستان نویسی بینندگان و منتقدین سراسر دنیا را مبهوت ساخته است. مجموعه کار و نقش او در صنعت فیلم‌سازی ارائه دهنده خود اوست و دوست داریم رایان را در اختیار داشته باشیم و داستان‌هایش را در سراسر جهان پخش کنیم.

مورفی نیز اظهار داشته:

هیچوقت گذشته‌ام را از یاد نمی‌برم. من بچه‌ی ایندیانا هستم که سال ۱۹۸۹ با ۵۵ دلار توی جیبش به هالیوود اومد. اینکه رویاهای من به حقیقت تبدیل شدن برای من خیلی احساسی و منقلب کننده است. من از تد ساراندس، رید هاستینگز و سیندی هالند خیلی ممنونم که من رو باور دارند و آینده شرکت من صرف زنان قهرمان، اقلیت‌ها و قهرمانان زن و مرد LGBTO می‌شود و مفتخرم که همکاری‌ام با دوستان و هم سن و سالانم در کمپانی فاکس را بر سر پروژه‌های فعلی ادامه می‌دهم.

سریال‌های جدید رایان مورفی، Ratched و The Politician بطور جهانی از شبکه نتفلیکس پخش خواهند شد. مورفی تولید سریال‌های دیگری را بر عهده دارد: American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی)، American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، Feud، ۹-۱-۱ و Pose.

مورفی درام تلوزیونی برجسته Nip/Tuck را ساخت که در بخش بهترین سریال و درام تلوزیونی در سال ۲۰۰۵ جایزه گلدن گلوب دریافت کرد و ۶ فصل از آن ساخته شد. او همچنین سریال Glee را ساخت که جایزه گلدن گلوب و امی دریافت کرد و سریال‌های American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، Scream Queens (ملکه‌های جیغ) جایزه گلدن گلوب و امی گرفتند و اخیرا سریال Feud او نامزد دریافت جایزه امی شد. مورفی نویسندگی و کارگردانی فیلم نامزد گلدن گلوب، Running with Scissors (دویدن با قیچی) با بازی آنت بنینگ (Annette Bening) و گیونث پالترو (Gwyneth Paltrow) را بر عهده داشته و فیلم Eat Pray Love با بازی جولیا رابرتز (Julia Roberts) و خاویر باردم (Javier Bardem) را ساخته که عملکرد موفقی در باکس‌آفیس داشت. در سال ۲۰۱۴، وی فیلم The Normal Heart را ساخت که در ۱۶ بخش از مراسم امی و ۳ بخش از گلدن گلوب نامزد شد و جایزه امی را برای بخش بهترین فیلم تلوزیونی از آن خود کرد.

رایان مورفی Half را به امید ایجاد فضای برابری برای زنان و اقلیت‌ها پشت دوربین در هالیوود راه‌اندازی کرد. کم‌تر از یکسال بعد از راه‌اندازی Half، شصت درصد از کارگردانان زن به استخدام تلوزیون رایان مورفی در آمدند و ۹۰ درصد از زنان و اقلیت‌ها تقاضای کار دادند. به منظور اهداف استخدامی، Intitiative برنامه‌ی سخنرانی کارگردانان Half را پخش کرد که در آن هر کارگردان از هر بخش تولید تلوزیون رایان مورفی از جمله کارگردانان اقلیت و زن در پیش تولید و پس از تولید با حقوق خوبی به کار گرفته شدند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.