سرویس پخش دیزنی قرار نیست نتفلیکس را از میدان به در کند

15 February 2018 - 22:00

حتی حالا که دیزنی خود را برای پرده‌برداری از دو سرویس پخش خانگی، یکی برای برنامه‌های ورزشی و دیگری برای برنامه‌های تفریحی، آماده می‌کند، به نظر می‌آید این استودیو قرار نیست رویه نتفلیکس را، به خصوص درمورد فیلم‌های بلاک‌باستر در پیش گیرد. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

مدیر استراتژیک شرکت والت دیزنی (Walt Disney)، کوین مایرز، گفت فیلم‌هایی که استودیو در ساخت آنها سهیم است، مثل Black Panther، برای عرضه روی پرده بزرگ سینما ساخته می‌شوند. تمرکز این استودیو بر روی فیلم‌های بلاک‌باستر، نتیجه خوبی برای این استودیو داشته است و در سال ۲۰۱۷، فروش جهانی والت دیزنی را با ۵ میلیارد دلار، برای سومین سال متوالی تبدیل به یک رکورد کرده‌است. مایرز به شدت به سرویس‌های پخش خود پرداخت و گفت تمرکز بسیار زیادی را روی برقرار کردن تعادل میان فیلم‌های جدید و فیلم‌های آرشیوی در این سرویس‌ها گذاشته‌اند.

درمورد سرویس ورزشی، مایرز گفت محتواهایی را در آن قرار خواهند داد که در جای دیگر امکان تماشای آن وجود ندارد. از جمله مسابقات کوچک دانشگاهی، تورنومنت‌های بزرگ تنیس و مسابقات بزرگ فوتبالی که در جاهای دیگر پخش نمی‌شوند.

مایرز گفت سرویسی که برنامه آن را می‌چینند طوری طراحی نشده که نتفلیکس (Netflix) را بکشد، اگرچه برنامه دارند تا محتواهای تولید شده دیزنی، مارول و پیکسار را از سال ۲۰۱۹ از نتفلیکس خارج کنند. بخشی از مصاحبه مایرز:

تمرکز روی بلاک‌باسترها تا حالا برای ما نتایج مثبتی داشته، فکر نمی‌کنم نیاز فوری‌ای به تغییر این رویه باشد. ما مارول و جنگ‌ستارگان را در شهربازی‌مان و کانال تلویزیونی دیزنی داریم. پرداخت‌های تلویزیونی سرمایه خوبی برای‌مان داشته. ده‌ها میلیون کاربر از این خدمات راضی هستند. اما میخواهیم این امکان را هم برای آنها فراهم کنیم که مشتریان بیشتر بخرند و برای آینده‌شان ذخیره داشته باشند. من شخصا نتفلیکس را دوست دارم. در بازار بی‌نظیر عمل کرده‌اند و کاری که ما میخواهیم انجامش دهیم، کشتن نتفلیکس نیست.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.