شایعه: اسپین‌آف Star Wars: Obi-Wan در شمال ایرلند فیلم‌برداری می‌شود

15 February 2018 - 22:17

طبق گزارشات صورت گرفته آنتولوژی Obi-Wan Kenobi در ایرلند فیلم‌برداری می‌شود. مدت طولانی است که طرفداران مصرانه درخواست ساخت اسپین‌آف Kenobi را دارند. نه تنها ساخت این فیلم برای لوکاس‌فیلم سودمند است تا ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) این نقش را دوباره بازی کند، بلکه هنوز دوره زمانی بین Revenge of the Sith و New Hope وجود دارد که می‌توانند به آن بپردازند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران وقتی خبر ساخت اسپین‌آف Kenobi را سال گذشته شنیدند، که بیلی الیوت (Billy Elliot) و استفان دالدرای (Stephen Daldry) این فیلم را کارگردانی می‌کنند و فیلم‌برداری آن از ژانویه ۲۰۱۹ در استودیو پاین‌وود در بریتانیا با عنوان کاری Joshua Tree آغاز می‌شود و سال ۲۰۲۰ اکران می‌گردد، هیجان‌زده شدند. برخلاف سکوت لوکاس‌فیلم در اینباره، اطلاعات جدیدی منتشر شدند که ثابت می‌کنند این کمپانی قطعا در سکوت کامل خبری در حال ساخت این فیلم است و شاید منتظر زمان مناسب برای اعلام آن است.

سایت خبری Belfast Telegraph گزارش کرده که جورج لوکاس (George Lucas) قبل از کریسمس در شهر بوده و احتمالا در حال چک کردن لوکیشن برای اسپین‌آف Kenobi بوده است. عکس خالق جنگ ستارگان در حال غذا خوردن در رستوران شیکی گرفته شد و این استارت تمام شایعات بود. یک منبع مرتبط با داستان می‌گوید به آن‌ها گفته شده “کل سال ۲۰۱۹ را فیلم‌برداری دارند چون جنگ ستارگان به بلفست می‌رود. افراد خیلی کمی می‌دانند مردی که در شهر قدم می‌زده، جورج لوکاس بوده است. وقتی به ما گفته شد جنگ ستارگان سال بعد اینجا می‌آید، تازه یادمان آمد چرا او قبل از کریسمس آمده بوده اینجا.”

با این وجود باید متذکر شویم که این تایید ساخت اسپین‌آف Kenobi نیست. زمان‌بندی کمی عجیب به نظر می‌رسد خصوصا حالا که لوکاس‌فیلم به تازگی اعلام کرده دو سری جدید جنگ ستارگان: یکی فیلم ریان جانسون (Rian Johnson) و دیگری فیلم دی. بی. وایس (D. B. Weiss) و دیوید بنیوف (David Benioff) ساخته می‌شوند. لوکاس نیز دیگر در ساخت این فیلم‌ها نقشی ندارد و همین جای سوال می‌شود که چرا او به دنبال لوکیشن بوده است. با اینکه مک‌گرگور چندین بار گفته دوست دارد در فرنچایز جنگ ستارگان برای بازی در نقش Kenobi بازی کند و او نیز گفته این پروژه ساخت هنوز قطعی نشده و شایعه‌ای بیش نیست. برخلاف این، طرفداران هنوز معتقدند اسپین‌آف Kenobi سری بعدی این کمپانی بعد از Rogue One: A Star Wars Story سال ۲۰۱۶ و Solo: A Star Wars Story امسال تابستان است.

پروژه جنگ ستارگان مورد پرسش می‌تواند قسمت نهم جنگ ستارگان باشد که توسط جی. جی. ابرامز (J. J. Abrams) کارگردانی می‌شود که فیلم‌برداری‌اش امسال تابستان شروع می‌شود و با فیلم‌برداری احتمالی آن در ایرلند همراه است. ایرلند کشور مورد علاقه فیلم‌های مجموعه‌ای است و احتمالا ابرامز نیز بخواهد دوباره در این منطقه فیلم بسازد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.