کوین فیج: دنباله‌های «پلنگ‌ سیاه» داستان‌های زیادی برای گفتن دارند

17 February 2018 - 20:07

رئیس استودیو مارول یعنی کوین فیج (Kevin Feige) خاطر نشان کرد، داستان‌های بسیار زیادی از Black Panther «پلنگ سیاه» برای گفتن بر روی پرده‌ سینما وجود دارد. قهرمان منحصر بفرد واکاندا (Wakanda)، در فیلم سال ۲۰۱۶ از آنتونی (Anthony)‌ و جو روسو (Joe Russo) و در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» خودی نشان داد و چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) نقش این ابرقهرمان را بازی می‌کند. اکنون این بازیگر نقش خود را در فیلم رایان کوگلر (Ryan Coogler) به نام «پلنگ سیاه» که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از جو رابرت کول (Joe Robert Cole) است، بازمی‌یابد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

«پلنگ سیاه» بالاترین امتیاز را در بین همه‌ی فیلم‌های مارول تا کنون بدست آورده است و اکنون این فیلم انتظار می‌رود در باکس آفیس کولاک کند و رکورد جدیدی از خودش به جا بگذارد. اما هواداران «پلنگ سیاه» نگران هستند که این فیلم موفق نشود اما در همین لحظه می‌دانیم که «پلنگ سیاه» قطعا یک موفقیت بزرگ برای استودیو مارول به حساب می‌آید. اکنون می‌توان حدس زد که دنباله‌ی «پلنگ سیاه» داستان‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد و مارول هم این موضوع را می‌داند.

در مصاحبه‌ای با Variety،‌ از کوین فیج در مورد اینکه هواداران از «پلنگ سیاه» چه انتظار دیگری می‌توانند داشته باشند سوال شد. فیج به جای پاسخ مستقیم به این سوال و دادن اطلاعات، گفت که هنوز داستان‌های زیادی وجود دارد که بتوان از آن‌ها اقتباس کرد. فیج گفت:

ما همواره می‌گوییم در یک زمان بر روی یک فیلم کار می‌کنیم. اگر شما هر ایده‌ی خوبی دارید، در فیلمی که در حال ساخت آن هستید پیاده کنید. اما اگر ایده‌ای ندارید، شما ممکن است فیلمی دیگر بتوانید بسازید. گفته می‌شود «پلنگ سیاه» بیش از نیم قرن در کامیک بوک‌ها بوده است و داستان‌های بسیار زیادی برای گفتن وجود دارد.

تایید شده است که Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲» در راه است. در حالی که خیلی زود است تا در مورد جزئیات داستان این فیلم صحبت کنیم، فیج گفت که خواستار آن است که کوگلر (Coogler) دنباله‌ی «پلنگ سیاه» را کارگردانی کند. به علاوه، بوزمن نیز در نقش تی چالا (T’Challa) به دنباله بازگردد. تا زمانی که اطلاعات بیشتری از «پلنگ سیاه ۲» منتشر شود، هواداران می‌توانند ابر قهرمان واکاندایی را در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» از برادران روسو و همچنین Avengers 4 «انتقام جویان ۴» مشاهده کنند.

با توجه به این‌که فیلم‌های بعدی مارول خبر از یک پایان بر یک دوره‌ی سنگین از فرانچایز‌های دنیای سینماتیک مارول می‌دهد، و در این بین ممکن است تعدادی از بازیگران برجسته‌ی آن‌ها نیز بازنشسته شوند، بنابراین دیدن آینده‌ی «پلنگ سیاه» می‌تواند بسیار جذاب باشد.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.