تریلر و پوستر آی‌مکس فیلم Pacific Rim Uprising منتشر شدند

17 February 2018 - 18:17

بهتر است خودتان را برای جنگ آماده کنید چون به تازگی تریلر جدید آی مکس و پوستر درخشانی از فیلم Pacific Rim Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) یونیورسال منتشر شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به دنبال موفقیت گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) در فیلم سال ۲۰۱۳، استیون اس. دونایت (Steven S. DeKnight) مسئولیت کارگردانی Uprising را بر عهده گرفت. جان بویگا (John Boyega) از جنگ ستارگان جایگرین ادریس البا (Edris Elba) در دنباله Pacific Rim در نقش پسر استاکر پنتکاست شد و چارلی دی (Charlie Day) و رینکو کیکوچی (Rinko Kikuchi) نقش‌های خود را بازی کردند. اگر تریلرهای قبلی Uprising به اندازه کافی جنگ یگرها با کایجوها را نشان ندادند، این تریلر جدید آی مکس نشان می‌دهد.

تریلر آی مکس Pacific Rim Uprising شامل نوشته و جلوه‌های CGI است. با نشان دادن عنوان War Ready، تریلر آخر یکی از بزرگترین جنگ‌ها را نشان می‌دهد در حالی که می‌بینیم موجودات عظیم‌الجثه یکدیگر را تکه تکه می‌کنند. این تِم پوستر جدید این فیلم نیز می‌باشد که سینماهای AMC بطور انحصاری در توییتر منتشر کرده‌اند. می‌توانید این پوستر را در قسمت زیر مشاهده کنید:


همان‌طور که در تریلرهای فیلم دیده‌اید، دنباله این فیلم جیک پنتکاست (بویگا) را نشان می‌دهد که با کنترل کردن یگر و مبارزه با کایجو جا پای پدرش گذاشته، در حالی که سعی می‌کند دشمن را در مرتبه‌های انسانی کشف کند. همراه با بویگا، تازه واردهای دیگر از جمله اسکات ایست‌وود (Scott Eastwood)، کایلی اسپینی (Cailee Spaeny) و تیان جینگ (Tian Jing) را در نقش خلبانان جدید می‌بینیم که برای مبارزه با متجاوزین بزرگ زمین آموزش می‌بینند. تنها آی مکس نیست که فیلم را بزرگ کرده، بنظر می‌رسد دنباله Pacific Rim در هر زمینه‌ای بزرگ است… مگر  با توجه به باکس‌آفیس، جز بلیط فروشی.

فیلم Uprising بیشتر و بیشتر شبیه Power Rangers/ Transformershybrid است که می‌تواند چیز خوب یا بدی باشد. تریلرها از این مسئله خیلی فاصله گرفته‌اند در حالی که تریلر آی مکس نشان می‌دهد کایجو می‌تواند به خطر بزرگی تبدیل شود که حتی یگرها باید با آن مبارزه کنند. بنظر می‌رسد همه چیز به خلبانان جوان بستگی دارد تا با اتحاد در قالب سوپر تیم این هیولا را نابود کنند. حتی اگر طرح داستان کمی در این زمینه مانند کار اصلی دل تورو نباشد، حداقل Pacific Rim Uprisng رنگی‌تر نشان داده شده است.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.