رابرت ایگرز از رابرت پتینسون برای بازی در فیلم The Lighthouse دعوت کرد

17 February 2018 - 12:24

رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در فانتزی ترسناک جدید رابرت ایگرز (Robert Eggers) بازی می‌کند. فیلم The Lighthouse اتحاد مجدد ایگرز با کمپانی‌های RT و A24 است که ساخت فیلم موفق سال ۲۰۱۵ او، The Witch، را بر عهده داشتند. این پروژه جدید درباره دنیای افسانه‌های قدیمی دریایی است و بهار امسال وارد مرحله تولید می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

رابرت پتینسون که بازی درخشانی از خود در فیلم Good Time به نمایش گذاشت به ویلم دفو (Willem Dafoe) که اخیرا برای بازی در فیلم The Florida Project نامزد اسکار شده، پیوسته تا نقش اصلی را در فیلم بازی می‌کند. فیلم‌نامه The Lighthouse را رابرت ایگرز و مکس ایگرز می‌نویسند. رودریگو تیزیرا (Rodrigo Teixeira) از  کمپانی RT و لورنزو سنت آنا این پروژه را با ایگرز می‌سازند و همراه با جی ون هوی (Jay Van Hoy) از کمپانی Parts & Labor و یوری هنلی (Youree Henley) تهیه می‌کنند. کمپانی A24 حق جهانی فیلم را دارد و آن را در آمریکا توزیع می‌کند. کمپانی New Regency نیز بعنوان سرمایه‌گذار به این پروژه ملحق شده است.

در بیانیه‌ای، ایگرز اظهار داشته که از کار کردن مجدد با دو کمپانی RT و A24 بسیار هیجان‌زده است: خیلی خوشحالم که دوباره با RT, A24 و Parts & Labor کار می‌کنم. این‌ها همراه با New Agency به من کمک کرده و همکارانم با حمایتشان و آزادی که در اختیارم می‌گذارند راه را برای ساخت این فیلم هموار می‌سازند.

مدیران A24 و RT احساسات ایگرز را اینگونه پاسخ داده‌اند: ما بسیار خوشحالیم که دوباره با راب ایگرز که یکی از بزرگترین فیلم‌سازان نسل خود است کار می‌کنیم. این فیلم‌نامه جدید ما را به شدت تحت تاثیر قرار داد، این فیلم دنیای منحصر به فرد و رویایی خلق می‌کند و کمی نیز ترسناک، معلق، هیجانی و زیبا می‌شود. بیشتر از این نمی‌توانیم برای کار با راب و تیمش صبر کنیم و شریکان ما در کمپانی RT، Parts & Labor و New Regency به جان بخشیدن به این داستان کمک می‌کنند.

رودریگو تیزیرا از کمپانی RT نیز اضافه شدن پتینسون به این پروژه و کاری که آنها با ایگرز سر پروژه The Witch ساختند را تحسین کرده: پتینسون یکی از بازیگران با استعداد امروزی است. خیلی خوشحالیم که با او کار می‌کنیم و ایگرز فیلم‌سازی است که نگاه منحصر به فردی دارد. همکاری ما در فیلم The Witch بی‌نقص بود و ما مشتاق هستیم تا با شریکان‌مان در A24, Parts & Labor و New Regency دوباره متحد شویم.

علاوه بر درخشش تحسین شده‌ی پتینسون در فیلم Good Time، او در فیلم Damsel ساخته‌ی دیوید و ناتان زلنر (David and Nathan Zellner) نیز بازی کرد که ماه گذشته در فستیوال فیلم Sundance اکران شد. وی اخیرا بازی در فیلم High Life، فیلم علمی تخیلی مورد انتظار کلر دنیس (Claire Denis) را به پایان رسانده است.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.